بازی با آمار کشته‌ها در سوریه

بازی با آمار کشته‌ها در سوریه
سه شنبه 22 آذر 1390 - 04:34

رسانه‌هاي مغرض و سازمان‌هاي غير مسول که سرگرم بازي با جان مردم سوريه هستند و با قرار دادن آنها در مقابل هم روزهاي ناآرامي را براي اين کشور رقم زده‌اند، با آمار کشته‌ها هم بازي مي‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در حالی که تنها یک هفته پیش آمار اعلام شده در مورد کشته‌های سوریه 3500 نفر اعلام شده بود، این آمار شب گذشته ناگهان بر رقم 5000 نفر قرار گرفت تا شک و شبهه‌ها در این مورد بیشتر شود.

با توجه به این اعلام تازه توسط گروه‌هایی که خود را مدافع حقوق بشر می‌خوانند باید در طول هفت روز گذشته 1500 نفر در سوریه کشته شده باشند و به عبارت دیگر در طول روزهای گذشته – با توجه به آمار پیشین – باید به صورت میانگین 200 نفر در درگیری‌های صورت گرفته میان شورشیان وابسته به غرب، ترکیه و برخی از کشورهای عربی با مردم و ارتش سوریه جان خود را از دست داده باشند.

هر چند که شبکه‌های خبری مغرض و سازمان‌های خودخوانده حقوق بشری هیچ نیرو و پایگاهی در سوریه ندارند و آمار خود را به نقل از شاهدان عینی که گاهی کور و کر هم از آب در می‌آیند نقل می‌کنند، ولی نکته جالب در این مورد اینجاست که در آمار اعلام شده هیچ وقت نامی از شورشیان مسلح نمی‌شود و از همه به عنوان شهروند!! یاد می‌شود.

این آمار در حالی اعلام می‌شود که بر اساس گفته منابع آگاه در سوریه در حملات شورشیان مسلح به ارتش و نیروهای امنیتی سوریه بیش از 1350 نفر کشته شده‌اند و در بعد دیگر بیش از 500 تن از شهروندان مسیحی، دروزی، علوی و شیعه توسط جریان‌های مسلح وهابی سر بریده شده‌اند.

بازی با کشته‌ها در سوریه در حالی صورت می‌گیرد که به گزارش رویترز فردی که خود را مسوول حقوق بشر سوریه در انگلیس اعلام می‌کند در یکی از محلات شهر لندن مغازه پارچه فروشی دارد و مشخص نیست این آمار را چگونه تهیه می‌کند و شبکه‌های مغرض نیز این آمار را منتشر می‌کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها