نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر وعده داد:

صادرات گاز به اسرائیل را قطع می‌کنم

صادرات گاز به اسرائیل را قطع می‌کنم
سه شنبه 22 آذر 1390 - 06:56

نامزد احتمالي انتخابات رياست جمهوري مصر گفت در صورتي که به رياست جمهوري برسم نخستين کاري که مي کنم قطع صادرات گاز به اسراييل خواهد بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم ، "حمدين صباحي " که در کنفرانسي دانشجويي دانشکده پزشکي دانشگاه علوم و تکنولوژي سخن مي گفت، تاکيد کرد: من همواره اعلام کرده ام که ضد توافقنامه کمپ ديويد و همه انواع عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي هستم.

وي افزود : من از نسلي هستم که کاملا اعتقاد دارد فلسطين سرزميني عربي است و حتي به اندازه يک ذره هم دولت صهيونيستي را به رسميت نمي شناسم اما اين به آن معني نيست که جنگ اصلي من با اسراييل است ؛ جنگ اصلي من با فقر و ناداني است.

نامزد احتمالي انتخابات رياست جمهوري مصر در ادامه نشست تبلیغاتی خود در جمع دانشجویان این دانشگاه خاطر نشان کرد: يکي از افتخارات من آن است که نخستين کسي بودم که صدور گاز مصر به اسراييل توسط رژيم مبارک را فاش کردم و اينک اعلام مي کنم به اميد خدا اگر رييس جمهور مصر شوم نخستين تصميمي که در اين پست خواهم گرفت، قطع کامل صدور گاز مصر به اسراييل خواهد بود.

این سیاستمدار و نویسنده مصری در ادامه طرح دیدگاه‌های خود تاکید کرد: چگونه مي توان پذيرفت که شهروندان مصر با بحران گاز مواجه باشد آن گاه رژيم صهيونيستي از گاز مصر با پايين ترين قيمت بهره مند باشد.

حمدين صباحي در پايان تاکيد کرد: ميوه هاي انقلاب 25 ژانويه هنوز چيده نشده اند و اين انقلاب تنها زماني بار خواهد داد که انقلاب از طريق صندوق هاي اخذ راي و برگزاري انتخابات مجلس و رياست جمهوري به قدرت برسد.

 

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها