هزينه ميلياردي قطري‌ها براي دريافت جايزه نوبل

هزينه ميلياردي قطري‌ها براي دريافت جايزه نوبل
سه شنبه 22 آذر 1390 - 11:20

امير قطر به همراه نخست وزير و وزير امور خارجه‌اش كه از قضا عموزاده‌اش هم به شمار مي‌رود دنبال دريافت جايزه صلح نوبل است!

به گزارش شبکه العالم در حالي كه سران قطر اين روزها به شدت سرگرم دخالت در امور داخلي كشورهاي ديگر به خصوص خون‌ريزي در سوريه هستند، حمد بن خليفه آل‌ثاني امير اين كشور و حمد بن جاسم بن جبر آل‌ثاني نخست‌وزيرش سرگرم رايزني براي دريافت جايزه صلح نوبل هستند!!

پايگاه خبري المنار فلسطين به نقل از منابع آگاه از درون دبيرخانه جايزه نوبل در نروژ گزارش داد قطري‌ها تاكنون ده‌ها ميليون دلار خرج كرده‌اند تا به اين جايزه در سال آينده دست پيدا كنند و مهمترين اميد آنها هم آمريكا و رژيم اسرائيل است چرا كه اين دو نفوذ بسياري در اين موسسه دارند.

المنار با اشاره به اين موضوع كه هر دو حمد اميدوارند به دليل خوش‌خدمتي‌هايي كه به اسرائيل و آمريكا در طول 15 سال گذشته كرده‌اند به اين مهم دست پيدا كنند، افزوده است: چه فرقي مي‌كند امير يا نخست‌وزير به اين جايزه دست پيدا كند، هر دو از خانواده‌اي مكار، دروغ‌گو و حيله‌گر هستند كه به واسطه نوكري و خوش‌خدمتي به آمريكا و صهيونيست‌ها مشهور هستند و آنچه مشخص است هر كدام كه بتوانند اين جايزه را ببرند فرقي به حال كسي نخواهد كرد.

المنار همچنين افزوده است: اگر موسسه نوبل بخواهد چنين كاري كند، بار ديگر به يك خائن و حامي تروريست‌ها كه كاري غير از خرابكاري در منطقه ندارد و به عنوان جاسوس آمريكا كشورش را تبديل به پايگاهي براي نابودي همسايگان تبديل كرده جايزه داده است. المنار در اشاره‌اي تلويحي آورده است كه بگين و شيمون پرز از سران رژيم صهيونيستي كه يكي فاجعه دير ياسين و ديگري قتل عام قانا را به راه انداخت هم پيش از اين جايزه صلح نوبل را گرفته‌اند و مقامات قطري هم‌رده آنها به شمار مي‌روند.

گفتني است اين اخبار در حالي منتشر مي‌شود كه امير قطر اخيراً اختلافات شديدي با نخست‌وزيرش پيدا كرده و دليل اين امر هم به شرايطي برمي‌گردد كه به دليل دخالت‌هاي دوحه در كشورهاي منطقه به خصوص ايفاي نقش مخرب در سوريه دچار اين كشور شده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها