لاوروف:

ادعای غرب درباره سوریه سخیف است

  ادعای غرب درباره سوریه سخیف است
سه شنبه 22 آذر 1390 - 17:23

وزير امور خارجه روسيه ادعاي دولت‌هاي غربي را درباره اينکه حرکت مخالفان بيان کننده خواست وتمايل مردم سوريه است، سخيف توصيف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، «سرگئی لاوروف» روز سه‌شنبه تصریح کرد: رهبران مخالفین سوریه با هدف جلب مداخله بیگانگان جان حامیانشان را به خطر می‌اندازند و نیروهای دولتی را به واکنش نشان دادن تحریک می‌کنند.
 بر اساس این گزارش لاوروف افزود، باور قطعی من این است که هدف آن‌ها تحریک برای بروز فاجعه‌ای انسانی است تا زمینه را برای درخواست مداخله بیگانگان فراهم کنند.
وزیر امور خارجه روسیه حملات افراد مسلح را به مراکز دولتی و پلیس در چارچوب تلاش آن‌ها برای گسترش خشونت در سوریه دانست و خاطر نشان کرد، این اقدامات آن‌ها ادعاهای مخالفان را درباره دمکراسی‌خواهی و صلح نقض می‌کند.
لاوروف تاکید کرد: ادعای دولت‌های غربی درباره مخالفان و اینکه حرکت مخالفان بیان کننده خواست وتمایل مردم سوریه است، سخیف به نظر می‌رسد.
خبرگزاری روسی «این‌تر فکس» گزارش داد، وزیر امور خارجه روسیه دو طرف درگیری در سوریه را به گفت‌وگو بر اساس حسن‌نیت فراخواند و از کشورهای غربی نیز خواست از دخالت در امور این کشورخودداری کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها