بدنبال طرح جلوگيري از پخش اذان مساجد صورت گرفت،

حمله اینترنتی به نماينده رژيم صهيونيستي

حمله اینترنتی به نماينده رژيم صهيونيستي
سه شنبه 22 آذر 1390 - 18:25

در پي ارايه طرح قانون خاموش سازي مساجد که از سوي "آناستازيا ميخائيلي" در پارلمان اسراييل (کنست) مطرح شد ، هزاران تن از جوانان فيس بوکي با حمله به صفحه اين نماينده اسراييلي ، صفحه او را سرشار از صدا، کلمات، فيلم ها و لينک هاي پخش اذان کردند.

به گزارش سه شنبه پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم ، در حال حاضر صفحه ميخائيلي بر روي فيس بوک شاهد فعاليت گسترده جوانان عرب است.

يکي از اين جوانان بر روي صفحه خود در فيس بوک نوشته است: اين ابتداي طوفان است ، تو نمي تواني پيش بيني کني که اگر پخش اذان از گلدسته ها ممنوع شود چه اتفاقي مي افتد. در آن صورت صدها و بلکه هزاران تن از ما در برابر خانه هاي نمايندگان امضا کننده اين قانون در کنست تظاهرات خواهيم کرد و اذان سر خواهيم داد.

ميخائيلي نماينده حزب "اسراييل خانه ما" و شماري ديگر از نمايندگان کنست از قبيل تزيپي حوتبلي، فاينه کرشنباوم، يعکوف کاتس، زفولون اورليف و ميري ريگيو پيشنهاد قانوني را در کنست مطرح کردند که به بهانه ايجاد سر و صدا منع پخش اذان از گلدسته هاي مساجد در فلسطين اشغالي را خواستار شده اند.

مطرح کنندگان پيش نويس اين قانون همچنين ادعا کردند که استفاده از بلندگوها براي پخش اذان خواب شهروندان را چند بار در روز به ويژه در سپيده دم مي آشوبد. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها