جريان عمل اسلامی بحرین:

آل خليفه مکار و حليه گر است

آل خليفه مکار و حليه گر است
سه شنبه 22 آذر 1390 - 18:56

يکي از رهبران جريان عمل اسلامي در بحرين با تاکيد بر اين که رژيم حاکم دچار سردرگمي شده است ، خاطر نشان کرد: ملت بحرين بيدار است و مي داند که حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه اين کشور فريبکار و مکار است.

"جعفر العلوي" روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: رژيم حاکم بحرين هم در عرصه خارجي و هم در عرصه داخلي دچار سردرگمي و تنگنا شده است و اينک در پي آن است که خشم مردم را از راه هاي ديگر فرو بنشاند زيرا اين حقيقت را دريافته است که سرکوب مردم نتيجه اي نخواهد داشت و اين نشانه پيروزي مردم در پافشاري بر مطالباتشان است.

وي افزود: سرمايه گذاران و شرکت هاي خارجي در حال فرار از بحرين هستند و اين مساله بر اقتصاد اين کشور تاثير مستقيم خواهد گذاشت.

العلوي گفت: رژيم آل خليفه همه انواع سرکوبگري ضد مردم بي دفاع بحرين اعم از اشغال نظامي ، پياده کردن نيروهاي ارتش در خيابان ها ، شکنجه مستمر رهبران مخالفان رژيم و غيره را به کار بسته است.

اين سياستمدار بحريني با اشاره به سفر اخير آل خليفه به انگليس افزود: پادشاه بحرين به لندن رفت تا بتواند چهره مخدوش رژيمش را بهبود ببخشد و از دولت انگليس بخواهد مخالفان بحريني که در اين کشور هستند را اخراج کند.

العلوي گفت: در واقع اين سفر از بيم آن صورت گرفت که پيامدهاي مصوبات پارلمان اروپا دامنگير آل خليفه شود. در حال حاضر اين رژيم همچنان از شيوه خونين در سرکوب مردم استفاده مي کند و آخرين قرباني اين سياست ، شهيد ساجده ، دختربچه پنج روزه بحريني است.

وي خاطر نشان کرد: ملت بحرين به پادشاه فرصت کامل و کافي دادند تا شانس خود را بيازمايد اما او به صراحت گفت: چنان روزهاي زيبايي نشانتان خواهم داد که در خواب هم نديده باشيد" اما در عمل شب هايي را نشانمان داد که در تاريخ قديم و جديد بحرين سابقه نداشت.

العلوي خاطر نشان کرد: انگليس و آمريکا متهم هستند که رژيم آل خليفه را در زمان انقلاب دهه نود از بحران نجات دادند و اينک ملت بحرين حاضر نيست دوباره به اين تجربه تن دهد.

12-51-28

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها