بحرينيها طرح آل خليفه درانگليس را ردکردند

بحرينيها طرح آل خليفه درانگليس را ردکردند
سه شنبه 22 آذر 1390 - 19:36

عضو دبيرخانه جمعيت وفاق ،از احزاب برجسته مخالف رژيم بحرين، گفت: مردم و انقلابيون طرح حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين را در سفر اخير به لندن در باره تعيين مشاور براي خود از ميان مخالفان، به شدت رد مي کنند.

"مجيد ميلاد" روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار درباره سفر پادشاه بحرين به انگليس و اظهارات وي در اين کشور تصريح کرد: سفر آل خليفه به لندن ، سفري اعلام نشده بود و ما آن را از طريق برخي از راديوهاي بين المللي متوجه شديم.

ميلاد افزود: حمد بن عيسي آل خليفه آن طور که شايع شده است در انگليس گفت که مشاوراني از مخالفان حکومت را براي خود انتخاب خواهد کرد اما ما مي گوييم که نمي خواهيم مشاور پادشاه باشيم.

عضو دبيرخانه جمعيت وفاق اظهار داشت: به نظر مي رسد پادشاه بحرين با ديويد کامرون نخست وزير انگليس مشورت کرده تا تدابيري اصلاحي را به منصه اجرا بگذارد اما مخالفان حکومت و مردم اين اصلاحات مسخره را نخواهند پذيرفت ، زيرا سطح اين اصلاحات بسيار پايين تر از مطالبات مردم است.

وي افزود: ملت بحرين امروز هوشيارتر از هر زمان ديگر است و بر پافشاري تا احقاق حقوق خود اصرار خواهد ورزيد.

ميلاد تاکيد کرد: حدود يک ماه از ارايه گزارش کميته بسيوني به پادشاه بحرين گذشته است و هيچ اتفاقي جز بدتر شدن برخورد با مردم و نابساماني هر چه بيشتر در حوزه امنيت کشور نيفتاده و برخورد نظاميان رژيم با مردم نيز بدتر شده است.

وي گفت: به هيچ وجه نخواهيم پذيرفت که به مخالفان سمت مشاور پادشاه داده شود تا اين مساله به بهانه اي براي سرکوب بيشتر مردم و معترضان تبديل شود.

وي گفت: براي تصحيح وضع جاري که بحرين گرفتار آن شده است ، بايد دولتي انتقالي تشکيل شود.

مردم بحرين خواستار برکناري رژيم استبدادي

عضو دبيرخانه جمعيت وفاق ملي بحرين تاکيد کرد که مخالفان رژيم آل خليفه و مردم به راه حل هاي ناقص و تشريفاتي تن نخواهند داد و فقط زماني دست از اعتراض خواهند کشيد که نظامي دموکراتيک جايگزين رژيم استبدادي کنوني شود.

 ميلاد اظهار داشت : ما در بحرين منتظر نتايج واقعي و ملموس هستيم که حاکي از اجرا شدن مطالبات مردم باشد.

وي گفت: مردم بدون آن که ذره اي خستگي به خود راه دهند ، در اعتراضات روزانه بر مطالبات خود پافشاري مي کنند.

ميلاد افزود: رژيم حاکم استبدادي است و بايد نظامي دموکراتيک جاي آن را بگيرد بنابراين مطرح کردن موضوع پذيرش درخواست سر کار آمدن مجلس داراي اختيارات کامل ، در واقع تن دادن به درخواستي تاريخ مصرف گذشته است که ديگر خريدار ندارد.

عضو دبيرخانه جمعيت الوفاق تاکيد کرد: مطالبات مردم واضح است. ملت بحرين خواهان برکناري فوري دولت و تشکيل دولت انتقالي و اجراي کامل و دقيق سفارش هاي کميته بسيوني ( کميته حقيقت ياب) هستند.
13:55
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها