آرکيو170سند اقدامات تروريستي آمريکا

ايران بر طبل رسوايي واشنگتن کوبيد

   ايران بر طبل رسوايي واشنگتن کوبيد
چهارشنبه 23 آذر 1390 - 06:52

بيروت (العالم)- کارشناس مسايل امنيتي و نظامي گفت: تهديدات آمريکا و عمليات ترور و جاسوسي واشنگتن عليه جمهوري اسلامي ايران، نشان دهنده ضعف و ناتواني اين کشور است و ايران با توقيف هواپيماي جاسوسي آرکيو 170 بر طبل رسوايي آمريکا کوبيد.

"عباس نصرالله" سرتيپ بازنشسته چهارشنبه درمصاحبه با شبکه خبري العالم تصريح کرد: آمريکا که مدعي دموکراسي ، حقوق بشر ، عدالت و مساوات است ، شايسته نيست که در سياست خارجي خود به ابزارهاي مشکوک پناه ببرد.

نصرالله تاکيد کرد: شيوه هايي که دولت آمريکا به کار مي برد ، مزموم و مردود است و همه کشورهاي جهان آن را محکوم مي کنند و اين شيوه ها آمريکا را به کشوري تروريست به معناي واقعي که به قتل و ترور متوسل مي شود ، تبديل کرده است.

وي اظهار داشت: مساله شرم آور اين است که کارکنان ارشد دولت آمريکا به قتل ، ترور و جاسوسي عليه جمهوري اسلامي ايران دعوت مي کنند و اين مساله قابل اغماض نيست.

اين کارشناس مسايل امنيتي و نظامي گفت: دعوت مسوولان آمريکايي به حمله به ايران و تبليغ براي اين مساله در جريان تبليغات انتخابات رياست جمهوري نشانه به قهقرا رفتن اخلاق در آمريکا در تعامل با کشورهاي ديگر در عرصه سياست خارجي است.

نصرالله تصريح کرد: پيشرفت ايران در زمينه تکنولوژي مانع و سدي مستحکم در برابر پيشرفت هاي غرب به شمار مي رود به همين دليل کشورهاي غربي به ويژه آمريکا تلاش مي کنند که با شيوه ها و ابزارهاي تروريستي به جاسوسي عليه ايران اقدام کنند.

وي افزود: آمريکا با اين اقدامات جنايتکارانه و عمليات جاسوسي عليه ايران به پيروزي دست نخواهد يافت.

نصرالله تصريح کرد: کنترل هواپيماي جاسوسي آمريکا از سوي نيروهاي مسلح ايران بدين معناست که ايران در زمينه تکنولوژي بسيار پيشرفت کرده و قادر به کنترل هواپيماهاي بدون خلبان است.

وي افزود: اين مساله نشان مي دهد که طرح هاي آمريکا براي استفاده از هواپيماهاي جاسوسي عليه ايران فايده اي ندارد.
14-19:50

پربیننده ترین خبرها