اسماعیل هنیه:

مقاومت و مبارزه مسلحانه تا آزادی کامل فلسطین ادامه می یابد

مقاومت و مبارزه مسلحانه تا آزادی کامل فلسطین ادامه می یابد
چهارشنبه 23 آذر 1390 - 13:23

" اسماعيل هنيه" نخست وزير دولت منتخب فلسطين درنوار غزه برپايبندي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) به مقاومت و مبارزه مسلحانه تا آزادي کامل سرزمين فلسطين تاکيد کرد.

به گزارش شبکه خبری العالم، اسماعيل هنيه روز چهارشنبه در مراسم بيست و چهارمين سالگرد تاسيس جنبش مقاومت اسلامي "حماس" درغزه تاکید کرد که مقاومت مسلحانه بهترين و کارسازترین راهبرد براي آزادي سراسر سرزمين فلسطين است.

وی با بی پایه و اساس خواندن هرگونه گمانه مبنی بر انصراف حماس از حرکت در مسير مقاومت تصریح کرد: حماس مبارزه مسلحانه و مقاومت را بهترين راه براي آزادسازي سرزمين فلسطين و بيرون راندن اشغالگران از سرزمين فلسطين مي داند.

نخست وزير دولت منتخب فلسطين خاطرنشان کرد حماس که در زمان انتفاضه اول فلسطين تاسيس شد و با انتفاضه دوم فلسطين زندگي کرد و به خواست خداوند انتفاضه هاي بعدي را تا آزادي کامل سرزمين فلسطين پشت سرخواهد گذاشت.

اسماعیل هنیه با بيان اينکه حماس 24 سال قبل و از درون مردم فلسطين پا به عرصه مبارزه گذاشت ، گفت که این جنبش مقاومت مسیرهای طولانی آموزش و آمادگی برای مبارزه را طی کرده است.

وی از جنبش حماس به عنوان يکي از گروه های اصلي ملت فلسطين و نه پديده اي گذرا ياد کرد و افزود: حماس سه رويکرد جهاد ، حکومت و سياست را با هم درپيش گرفته است.

نخست وزير دولت منتخب فلسطين اظهارداشت: حماس امروزه ثابت کرده است که محافظي امين براي حقوق ملت فلسطين و آرمان هاي آن است و هيچگاه سرزمین فلسطين را به غزه  ، کرانه باختري و قدس شرقي تقسيم نکرده بلکه همه اين مناطق را سرزمين فلسطين مي داند و همواره بر بازگشت همه آوارگان فلسطيني به سرزمين مادري و اصيل خود تاکيد دارد.

 

*** فلسطین از اولویت های انقلاب های عربی

 

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در غزه با اشاره به حمله مردم مصر به سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره و آتش زدن پرچم  این رژیم، گفت که مسئله فلسطین و قدس از اولویت های مهم انقلاب های عربی است.

هنیه با دعوت از انقلابیون عرب برای تشکیل آزادسازی فلسطین افزود: مردم انقلابی عرب نشان داده اند که هرگز مسئله فلسطین را فراموش نکرده و همواره بر حمایت خود از مقاومت ملت فلسطین تاکید می کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها