در بیست و چهارمین سالروز تاسیس اعلام شد

عملکرد شاخه نظامی حماس/ کشته شدن 1365 نظامی صهیونیست

عملکرد شاخه نظامی حماس/ کشته شدن 1365 نظامی صهیونیست
چهارشنبه 23 آذر 1390 - 15:44

گردان هاي شهيد عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در بيست و چهارمين سالروز تاسيس اين جنبش، با صدور بيانيه اي عملکرد خود را در مقابله با صهيونيست ها در اين مدت اعلام کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، در حالیکه حماس بر ادامه مقاومت و مبارزه مسلحانه تا آزادسازی کامل سرزمین فلسطین تاکید کرده است، در بیانیه شاخه نظامی این جنبش آمده است که در این 24 سال در مقابل شهادت 1848 تن از مبارزان، 1365 نظامي صهيونيست کشته و 6411 تن ديگر زخمی شده اند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است که گردان هاي عزالدين قسام در این 24 سال 1117 عمليات انجام داده كه 87 مورد از آن، شهادت طلبانه بوده است.

" گردان هاي قسام تاکنون یازده هزار و 93 موشک به سوی رژیم صهیونیستی شلیک کرده اند و در 24 عملیات برای اسارت نظامیان صهیونیست اقدام کرده اند تا امکان مبادله آنان با اسرای فلسطینی را بوجود آورند و آخرین مورد آن عمليات اسارت "گلعاد شاليت" سرباز اسرایيلي بود كه در جريان قرارداد مبادله "وفاداري با آزادگان" شمار زيادي از اسراي فلسطيني از زندان هاي رژيم صهيونيستي در مقابل آزادي او آزاد شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها