حمایت آشکار غرب از جنایات آل خلیفه

حمایت آشکار غرب از جنایات آل خلیفه
چهارشنبه 23 آذر 1390 - 17:33

يک فعال سياسي بحريني با انتقاد از سکوت بين المللي در قبال جنايات آل خليفه تاکيد کرد که استقبال انگليس از پادشاه رژيم بحرين بيانگر حمايت آشکار غرب از اين رژيم در کشتار مردم بحرين است.

" ابراهيم مدهون " روز چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم گفت: سکوت بين المللي در قبال حوادث بحرين، رژيم آل خلیفه را به انجام جنايت هاي بيشترتشويق کرد و دراين ميان حکومت انگليس از پادشاه بحرين " حمد بن عيسي آل خليفه " استقبال مي کند که بيانگر حمايت آشکار غرب از اين رژيم در هدف قراردادن مردم بحرين است.

وي خاطرنشان کرد: تجمع اعتراض آميز در مقابل دفتر سازمان ملل در منامه بسيار گسترده بود به گونه اي که موجب ايجاد ترافيک سنگين در پايتخت بحرین شد و بسياري به دليل تدابير امنيتي شديد که مقامات اتخاذ کردند، نتوانستند خود را به محل تجمع برسانند.

 

*** درخواست ورود سازمان ملل به مسائل بحرین

مسئول نظارت بر جمعيت حقوق بشر بحرين نیز هدف  از ارائه گزارش کميته حقيقت يابی که به ریاست حقوقدان بحرینی " محمد شریف بسيوني"  تشکیل شده است را نجات دادن مسئولان بحريني از محاکمه و مجازات دانست.

" يوسف المحافظه "در گفت وگو با شبکه خبري العالم ، تصریح کرد: مسئولان بحريني هيچ يک از افرادي را که در اخراج کارکنان از سرکارهايشان به دلايل سياسي و قومي دست داشتند ، محاکمه و بازخواست نکردند و آنان همچنان در سمت هاي خود به فعاليت مشغول هستند.

وي تصريح کرد: کميسارياي عالي حقوق بشر به بحرين آمده است و ما فردا با آنان ديداري خواهيم داشت و از مهمترين مسائلي که به آن اشاره خواهيم کرد ، اين است که مي خواهيم کميته اي وابسته به سازمان ملل براي بررسي جنایات آل خلیفه در بحرين تشکيل شود.

پربیننده ترین خبرها