محکومیت حمله به مسجد عکاشه شهر قدس

محکومیت حمله به مسجد عکاشه شهر قدس
پنج‌شنبه 24 آذر 1390 - 09:26

مؤسسه الاقصي و شخصيت هاي برجسته فلسطيني، اقدام شهرک نشينان صهيونيست در به آتش کشيدن مسجد عکاشه در شهر قدس و نوشتن عبارات توهين آميز به مسلمانان بر روي ديوارهاي اين مسجد را محکوم کردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، گروهي از شهرک نشينان صهيونيست مسجد عکاشه در جنوب غرب شهر قدس را سوزاندند و عباراتي توهين آميز به پيامبر اسلام (ص) روي ديوار اين مسجد نوشتند.

شهرک نشينی صهيونيست به نام باروخ مرزيل به سوزاندن مسجد عکاشه اذعان کرده است.

" صلب الصانع"  رئيس حزب عربي دمکراتيک فلسطين، گفت: شهرک نشينان که اسلام و مسلمانان را برنمي تابند، به مسجد عکاشه براي توهين به اسلام و مسلمانان تعرض کردند و آن را سوزاندند .

مؤسسه الاقصي نيز درباره ا فزايش تعرض صهيونيست ها به مقدسات اسلامي و مسيحي هشدار داد و از جهان عرب و اسلام خواست براي متوقف کردن تعرضات صهيونيست ها تلاش کنند.

"عبدالمجيد اغباريه" رئيس مؤسسه الاقصي در مصاحبه با شبکه خبري العالم، گفت : سوزاندن مسجد عکاشه اهانت به يک و نيم ميليارد مسلمان جهان است .

اغباريه افزود: صهيونيست ها با سوزاندن مسجد عکاشه مي خواهند اين پيام را به جهان اسلام برسانند که مقدسات مسلمانان براي آنها هيچ ارزشي ندارد .

 رژيم صهيونيستي از زمان اشغال فلسطين اجازه بازسازي مسجد عکاشه و اقامه نماز در آن را به فلسطيني ها نمي دهد و از سوی دیگر صهيونيست ها هر چند وقت يک بار به اين مسجد تعرض مي کنند.

00:55                 

پربیننده ترین خبرها