بحريني ها خواستار سرنگوني نظام آل خليفه هستند

بحريني ها خواستار سرنگوني نظام آل خليفه هستند
پنج‌شنبه 24 آذر 1390 - 09:33

طرفداران انقلاب 14 فوريه بحرين با انتشار بيانيه اي تاکيد کردند درخواست آنها فقط سرنگوني دولت نيست بلکه آنها خواستار سرنگوني نظام نيز هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم به نقل از سايت العواميه ، طرفداران انقلاب 14 فوريه بيانيه خود را در واکنش به برخي درخواست هاي مکرر براي سرنگوني دولت ، تشکيل دولت نجات ملي و تدوين قانون اساسي جديد براي کشور و در پاسخ به اظهارات حاکم مستبد بحرين حمد بن عيسي آل خليفه منتشر کردند.
 
در اين بيانيه آمده است جوانان انقلاب 14 فوريه و طرفداران انقلاب زماني که خيزش خشم را عليه رژيم ديکتاتور آل خليفه آغاز کردند ، هدف شان سرنگوني نظام بود نه سرنگوني دولت زيرا سرنگوني دولت به معناي ماندن حاکم مستبد حمد بن عيسي در حکومت است و ماندن ديکتاتور به معناي ادامه تروريسم ، سرکوب ، ظلم ، نژادپرستي ، جنايات جنگي و قتل عام مردم است.

طرفداران انقلاب 14 فوريه در بحرين از جمعيت هاي سياسي مخالف خواستند سرنوشت خود را به حاکم مستبد گره نزنند و هرگز به آن دل خوش نکنند زيرا اين رژيم حيله گر و فريبکار است.

 در ادامه اين بيانيه آمده است سخنان حاکم مستبد حمد بن عيسي به سطح خواسته هاي مردم نمي رسد. مردم خواستار سرنگوني حاکم مستبد حمد بن عيسي و نخست وزير و ساير شخصيت هاي فاسد و جنايتکار اين رژيم هستند.  

 مخالفان مواضع خود را در مخالفت با آشتي سياسي با حاکم مستبد اعلام کرده اند و همواره خواستار سرنگوني اين رژيم و تشکيل نظام سياسي جديد هستند.  

 طرفداران انقلاب 14 فوريه همچنين اظهارات حمد بن عيسي را که اين روزها به لندن سفر کرده است ، محکوم کردند. وي اخيرا گفته است نيروهاي امنيتي وابسته به حکومت او در کشتار گروهي در برخورد با اعتراضات دست نداشته اند و تجاوزاتي را که در گزارش کميته بسيوني آمده است ، نمي پذيرد و اين نشان مي دهد که نمي توان اين رژيم را اصلاح کرد.

 در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است جنايات جنگي و کشتارهايي که در بحرين صورت گرفته سياست نظام مند بوده و به دستور مستقيم ديکتاتور بحرين انجام شده است بنابراين طرفداران انقلاب 14 فوريه معتقدند که مسئول اول و آخر همه جنايات و کشتارها در اين کشور حمد بن عيسي آل خليفه و عناصر او هستند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها