استقبال گسترده مصری‌ها از دور دوم انتخابات

استقبال گسترده مصری‌ها از دور دوم انتخابات
پنج‌شنبه 24 آذر 1390 - 15:25

مرحله دوم انتخابات قانونگذاري مصر در استان بحيره شاهد استقبال گسترده راي دهندگان بود.

 خبرنگار شبکه العالم گزارش داد، نامزدهاي احزاب و تشکلهاي سياسي مختلف در استان بحیره در آرزوي دست يافتن به بيشترين تعداد از کرسي هاي مجلس الشعب هستند، و مردم بحيره اميدوارند که نمايندگان منتخب بتوانند، فرصتهاي شغلي براي ساکنان اين شهر فراهم کنند.

يکي از این شهروندان در گفتگو با خبرنگار العالم، اظهار داشت: اين انتخابات به طور کامل با انتخابات گذشته، متفاوت آزاد و سالم است و همه گرايشها و احزاب در آن حضور دارند.

يکي ديگر از شهروندان نيز اظهار داشت: مهمترين مساله مشارکت در انتخابات و راي دادن است، و مهم نيست که اين راي به چه کسي داده مي شود، هر انسان براي خود ديدگاه هاي ويژه خود را دارد.

یک شهروند دیگر تاکيد کرد: تغيير چشمگيري در اين انتخابات وجود دارد، حتي يک راي نيز در اين انتخابات تاثير گذار خواهد بود.

شهروند ديگري اين انتخابات را ستود و گفت: اين انتخابات از لحاظ سالم بودن و آزادي کامل در راي دادن و نيز عدم وقوع تخلف با ديگر انتخابات سابق متفاوت است.

یکی از رأی دهندگان نیز به خبرنگار العالم گفت: در اين انتخابات برخلاف سابق نه مزدوران و نه اراذل و اوباش و نه هيچ يک از اقدامات منفي گذشته مشاهده نشده،  که اين امر افتخاري براي مردم مصر است.

يادآور مي شود مرحله دوم از انتخابات قانونگذاري مصر شاهد استقبال گسترده اي در شهر دمنهور در استان بحيره بود که در فضايي سالم برگزار شد.

 

22:53 -14

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها