در اثر تیراندازی از مقر فرماندهی کل در اردوگاه یرموک سوریه؛

14 شهید و 44 زخمی در اردوگاه یرموک سوریه

14 شهید و 44 زخمی در اردوگاه یرموک سوریه
سه شنبه 17 خرداد 1390 - 05:01

در اثر تيراندازي از مقر جبهه خلق ـ فرماندهي کل در اردوگاه يرموک واقع در نزديکي دمشق پايتخت سوريه 14 فلسطيني کشته شده و بيش از 44 نفر ديگر زخمي شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم به نقل از منابع سوری، اعضای جبهه خلق ـ فرماندهی کل با تیراندازی به سمت شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه شهدای تظاهرات سالروز "اشغال قدس" در منطقه اشغالی جولان سوریه، 14 نفر را شهید و 44 نفر را زخمی کردند که برای مداوا به درمانگاه فلسطین در اردوگاه یرموک انتقال داده شدند.

شرکت کنندگان در این مراسم نیز که شمار آنها به صد هزار نفر هم می رسید، مقر فرماندهی کل را به آتش کشیدند و علیه رهبران این جنبش شعار سر دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین آوارگان فلسطینی مقیم سوریه دیروز دوشنبه 23 شهید حوادث مرزی منطقه جولان سوریه در چهل و چهارمین سالروز اشغال قدس را که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیده بودند، تشییع کردند.

هنوز مشخص نیست دلیل واقعی این تیراندازی چه بوده است و چه کسانی دستور تیراندازی به سمت آوارگان فلسطینی را صادر کرده‌اند. اردوگاه یرموک یکی از بزرگ‌ترین اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در سوریه است که میزبان ده‌ها هزار تن از آنها می‌باشد. همه گروه‌ها و احزاب فلسطینی در این اردوگاه دفتر دارند و مقر عضوگیری آنها به شمار می‌رود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها