عضو انجمن حقوق بشر بحرین هشدار داد

آل خلیفه، پاکسازی مذهبی را آغاز کرده است

آل خلیفه، پاکسازی مذهبی را آغاز کرده است
شنبه 26 آذر 1390 - 17:17

مسئول بخش نظارت انجمن حقوق بشربحرين با انتقاد از رژيم آل خليفه در برخورد با مردم غيرنظامي هشدار داد که اين رژيم با تشديد خشونت ها و سرکوب ها ، پاکسازي مذهبي و قومي را در بحرين آغاز کرده است.

" يوسف المحافظة " روز شنبه درگفت وگو با شبكه خبري العالم، گفت که شهروندان غیرنظامی بحرین در میان سکوت بین المللی و منطقه ای توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه و مزدوران خارجی آن بویژه نظامیان اشغالگر سعودی هر روز سرکوب و قتل عام  می شوند.

وی افزود: نیروهای امنیتی و مزدوران آل خلیفه روز جمعه گذشته به تظاهركنندگان در روستاي شاخوره حمله و دهها تن را زخمي کردند، اين روستا در محاصره قرار گرفت و از درمان مجروحان جلوگیری شد و در نتيجه يك نفراز آنان به شهادت رسيد.

مسئول بخش نظارت انجمن حقوق بشر بحرين خاطرنشان کرد: جنایتکارانی که در سركوب و قتل عام مردم بحرین نقش دارند نه تنها درمنصب های خود قرار دارند بلکه رژیم آل خلیفه آنها را حمايت وتشويق می کند.

المحافظه تصریح کرد که رژیم دیکتاتوری بحرين و مزدورانش مانع آزادي هاي ديني مي شوند و به مساجد حمله مي كنند.

وی درعین حال تاکید كرد: برغم گسترش و ادامه اقدامات سركوبگرانه رژيم آل خلیفه در پايداري ملت بحرين خللي وارد نشده  و آنان تا تحقق همه اهداف خود به انقلاب ادامه مي دهد.

مسئول بخش نظارت انجمن حقوق بشر بحرين همچنین از نهادها و سازمان های بین المللی خواست تا برای آگاهی از جنایت های آل خلیفه اقدام کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها