صفحه ای سیاه در کارنامه آل خلیفه

صفحه ای سیاه در کارنامه آل خلیفه
شنبه 26 آذر 1390 - 19:11

يک فعال سياسي بحريني گفت: ديکتاتور خونخوار بحرين روز ملي کشور را با قتل عام مردم بي گناه به روزي خونين مبدل کرد تا صفحه سياه ديگري را در تاريخ بحرين ثبت کند.

" يحيى الحديد " روز شنبه درمصاحبه با شبكه خبري العالم با بیان اینکه مردم بحرین از این پس روز ملی کشور خود را روز " دیکتاتور خونخوار" می نامند، تصریح کرد: نیروها و مزدوران آل خلیفه با انواع سلاح حتی چاقو به مردم بیگناه که  تنها خواهان حقوق مشروع خود هستند، حمله ور شدند و روز ملی بحرین را به روز كشتار خونين مردم تبديل كردند.

وی با بیان اینکه " مردم بحرين خواهان آزادي و حقوق مشروع خود هستند"، خاطرنشان کرد: سکوت جهانیان در قبال سیاست رژیم آل خلیفه در کشتار مردم بحرین و سرکوب آنان نگران کننده شده است.

این فعال سیاسی بحرینی با ابراز تاسف از اینکه کشتار مردم بحرین همزمان با حضور هیاتی از سازمان ملل در منامه صورت می گیرد، گفت: اگرچه آل خلیفه بر ادامه سیاست زورگویی و قتل عام مردم ادامه داده اما مردم بحرین نیز یکپارچه فریاد می زنند "هيهات منا الذله".

الحدید با تاکید بر اینکه مردم بحرین با استعانت از خدا در مقابل ظلم های آل خلیفه سکوت نمی کنند، گفت که انقلاب در بحرین تا دستیابی به همه حقوق و مطالبات مردم ادامه خواهد یافت.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها