تداوم اعتراضات در آمریکا

تداوم اعتراضات در آمریکا
يکشنبه 27 آذر 1390 - 04:39

مردم شهر نيويورک در ادامه اعتراضات خود به نظام سرمايه داري و نابرابري اجتماعي وفساد اداري و مالي در بخش هاي مختلف آمريکا در چارچوب جنبش وال استريت بار ديگر به خيابانها آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، مردم نیویورك در خیابانهای "منهتن" دست به یك تظاهرات زده و با تجمع در محله كانال استریت خطاب به مسئولان آمریکایی فریاد زدند، هرچند پارك زیكوتی را از ما گرفتید تا به خیال خود به اعتراضهای ما پایان دهید اما امروز باردیگر اعلام می كنیم تا سقوط نظام سرمایه داری به تظاهرات خود ادامه خواهیم داد.

تجمع كنندگان با انتقاد از سیاست كاخ سفید در حمایت از سيستم بانكی آمریکا خطاب به رییس جمهور اين کشور گفتند اوباما امید وفرصت اشتغال را از ما گرفت و به همین دلیل قبل از پایان دوره ریاست جمهوری باید استیضاح شود.

تظاهر كنندگان تاكید كردند كه عید كریسمس به اعتراضها ادامه می دهند و تا زمانی كه قانون مالیات به نفع قشر ضعیف و متوسط جامعه اصلاح نشود، به خانه هایشان باز نمی گردند.

قیام مردم آمریكا علیه نظام سرمایه داری موسوم به جنبش مردمی وال استریت از حدود سه ماه قبل آغاز شد و در فاصله زمانی كوتاهی سرتاسر آمریكا و قاره اروپا را فرا گرفته است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها