استخدام مزدوران خارجی برای سرکوب بحرینی‌ها

استخدام مزدوران خارجی برای سرکوب بحرینی‌ها
يکشنبه 27 آذر 1390 - 15:02

يک فعال سياسي بحريني با محکوم کردن موج جديد خشونت ها، از استخدام شمار زيادي از مزدوران خارجي براي سرکوب تظاهرات مسالمت آميز مردم خبر داد.

"كريم المحروس" روز یکشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم با اشاره به شهادت "عبدعلي الموالي" بر اثر استنشاق گاز اشك آور اظهار داشت: رژيم آل خليفه با معترضان به عنوان قانون شكن برخورد مي كند، اين در حالي است خود رژیم به قوانين پايبند نيست و به شهروندان در داخل خانه هايشان حمله کرده، و در مناطق مسکونی گازهاي سمي شليك مي كند.

اين فعال سياسي بحريني خاطر نشان كرد، رژيم آل خليفه شمار زيادي از مزدوران را از خارج از كشور براي سركوب مردم و معترضان اجير كرده است، و علاوه بر آن ها ارتشی ها با لباس نيروي پليس به اين مزدوران كمك مي كنند.

وي افزود: نيروهاي رژيم آل خليفه براي سركوب تظاهر كنندگان راه هاي تازه اي را در پيش گرفته اند، برخي از آنان هنگام حمله به شهروندان از چاقو استفاده مي كنند؛ اين حملات در مناطق ابوصیبع، الشاخوره و الستره روی داده و اين علاوه بر استفاده از انواع گازهاي سمي است كه پيامدهاي آن ها دو ساعت پس از تنفس ظاهر مي شود.

المحروس تاكيد كرد، بيش از 200 بحريني زخمي شده اند كه اكثر آن ها از ناحيه سر هدف گلوله قرار گرفته اند، و اگر اين شيوه هاي رژيم در سركوبگري ادامه يابد، مردم و معترضان براي مقابله با رژيم از راه هاي ديگر استفاده خواهند كرد.

 

 26 - 22:58



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها