حوثی ها حامیان انقلاب مردمی یمن

حوثی ها حامیان انقلاب مردمی یمن
دوشنبه 28 آذر 1390 - 06:30

عضو دفتر سياسي گروه حوثي يمن با بيان اينکه مردم اين کشور چيزي به نام رژيم و مخالفان رژيم را به رسميت نمي شناسند، بر حمايت اين گروه از انقلاب مردم يمن تأکيد کرد.

"ضيف الشامي" روز دوشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: يمن در وضعيتي است كه قطعا مي توان گفت همه اهداف انقلاب محقق خواهد شد، و مردم از رژيم فاسد حاكم رهایی می یابند.

الشامي افزود : امروز چيزي به نام رژیم حاكم و مخالفان وجود ندارد، زيرا اين دو توافق كرده اند كه در كنار يكديگر و در يك صف با مردم يمن بجنگند؛ مردمي كه با برگزاري تظاهرات ميليوني مخالفت خود با طرح شوراي همكاري خليج فارس و دولت وفاق اعلام كردند.

ضیف الشامی اظهار داشت: رژيم حاكم و مخالفان آن قدرت را در دولت وفاق با يكديگر تقسيم كرده اند.  

عضو دفتر سياسي گروه حوثي تأکید کرد: مردم يمن مخالف طرح شوراي همكاري و دیگر طرح های مشابه هستند، و شواهد نشان مي دهد كه وضعيت يمن بهتر مي شود.

وی اظهار داشت: اين جنایتکاران از انقلاب روزبه روز دورتر مي شوند و دوري آنها، انقلاب را پاك تر مي كند.

الشامي با تأکید بر مخالفت گروه حوثي با طرح شوراي همكاري و دولت جديد، گفت : گروه حوثي بخشي از مردم يمن است، و هيچ طرحي را كه مورد توافق همه اقشار مردم نباشد و آنها را در امور كشور سهیم نكند، نخواهند پذيرفت؛ زيرا چنين طرح هایي تنها تأمين كننده منافع آمريكا است و انقلاب را از مسير اصلي خود منحرف مي كند.

الشامی افزود : رژيم حاكم جنگ هایي را به گروه حوثي تحميل كرد و رسانه هاي مغرض رژيم نيز در اين جنگ ها گروه حوثي را گروهي نظامي و جنايتكار معرفي كردند؛ در حالي كه گروه حوثي بخشي از مردم است و بهترين دليل براي اين مسأله پيوستن نيروهاي گروه حوثي به تظاهرات مسالمت آميز مردمي است.

 

18 –16:25



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها