افتتاح شبکه اسپانیایی زبان چهارشنبه این هفته

افتتاح شبکه اسپانیایی زبان چهارشنبه این هفته
دوشنبه 28 آذر 1390 - 06:34

شبکه بين المللي اسپانيايي زبان معاونت برون مرزي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران (Hispan TV) چهارشنبه اين هفته رسما راه اندازي مي شود.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، این شبکه تلویزیونی با هدف تقویت پیوندهای فرهنگی با مردم کشورهای اسپانیایی زبان و نیز معرفی آداب، رسوم و سنن ایران زمین به صورت 24 ساعته برای مخاطبان اسپانیایی زبان پخش می شود.

Hispan TV با بهره مندی از متخصصان برجسته ایرانی و خارجی در امر رسانه، پخش برنامه های خود را در زمینه های خبری، فیلم وسریال، برنامه های مستند، گزارش، مصاحبه های اختصاصی و برنامه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از تهران آغاز می کند.

Hispan TV با رویکردی مبنی بر دقت و امانت داری در موضوع، اقدام به جذب و استخدام گزارشگران متعدد در خارج از ایران برای پوشش بهتر خبری و نیز انتقال صحیح اطلاعات به مخاطبان بین المللی خود کرده است.

اخبار این شبکه اسپانیایی زبان با 16ساعت کار روزانه آغاز بکار می کند، و به زودی به پخش 24 ساعته خبر خواهد پرداخت.

آدرس وبسایت این شبکه تلویزیونی www.hispantv.com و www.hispantv.ir و پسوندهای محلی کشورهای آمریکای لاتین است که به مخاطبان امکان دسترسی به تماشای زنده برنامه های شبکه را می دهد.

بیش از دو هزار فیلم و سریال در قالب های متفاوت، و مجموعه ای منتخب از بهترین فیلم های ایرانی ارایه شده در جشنواره های بین المللی نیز برای پخش در این شبکه تدارک دیده شده است.

برنامه های شبکه Hispan TV از طریق ماهواره های Hispasat Ic Europe, Hispasat Ic Americas, NSS 806,    Intelsat 9    در اروپا و آمریکای لاتین قابل دریافت است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها