برهنه کردن زن محجبه مصری در قاهره

برهنه کردن زن محجبه مصری در قاهره
دوشنبه 28 آذر 1390 - 09:48

سربازان و نيروهاي امنيتي مصري در جريان خشونتهاي ديروز عليه تظاهرکنندگان و معترضان، يک زن محجبه را برهنه کرده و به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سربازان مصری دیروز در پایتخت این کشور پس از به دام انداختن یک زن محجبه او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و هنگام کشیدن او روی زمین، او را برهنه کردند.

پس از آن سربازان با ضربات پوتین به شکم و سینه این زن لگد زدند.

شدت ضربه ها با میله های آهنی و باتوم به سر و بدن نیمه برهنه این زن موجب شد که این زن سرانجام از هوش برود.

با این حال نظامیان همچنان به ضربه زدن به پیکر بی جان این زن با میله های آهنی و باتوم ادامه دادند. و چندین بار با لگد ضربه های سنگینی به سر او وارد کردند.

سربازان دیروز در جریان سرکوب معترضان به زنان و مردان رحم نکرده و در چندین مورد آنان را با میله های آهنی مورد ضرب و شتم قرار دادند، و زنها را از موهای سرشان روی زمین کشیدند.

نیروهای امنیتی و سربازان مصری در این اقدامات خشونت بار بیشتر سر معترضان را هدف ضربه های باتوم و لگد پوتین های خود قرار می دادند.

با وجود ادعای شورای نظامی مصر و دولت تعیین شده از سوی این شورا مبنی بر اینکه نیروهای امنیتی و ارتشی در این سرکوبگری ها از سلاح گرم استفاده نکرده اند، ویدیوها و تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که این نظامیان مردم را بصورت مستقیم با گلوله های جنگی هدف قرار می دهند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها