راز سفرنماینده آمریکا وسرکوب بحرینی ها

راز سفرنماینده آمریکا وسرکوب بحرینی ها
دوشنبه 28 آذر 1390 - 18:22

فعال سياسي بحريني با اشاره به نقش مخرب آمريکا دربحرين گفت مسئول آمريکايي در ديدارش با جمعيت هاي سياسي بحرين ، آنان را تهديد كرده که بايد طرح هايئکه آل خليفه ارائه مي کند بايد جمعيت هاي سياسي مخالف آن را بپذيرند

" على مشيمع " فعال سياسي بحريني دوشنبه شب در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت، سفر حاکم بحرين به لندن و ديدار وي با نخست وزير انگليس ، بخشي از بازي سیاسی است که آمریکا وانگلیس برای مردم بحرین به راه انداختند.

وي افزود: قبل از اين هم، انتخاب دو افسر يكي آمريكايي و ديگري انگليسي براي نظارت بر دستگاه‌هاي امنيتي بحرين براساس توصيه‌هاي كميته تحقيق بسيوني و آمريكا بخش هاي ديگري از اين بازي را تشكيل مي دادند.

مشيمع اظهار داشت هيات‌هاي بلندپايه اطلاع رساني و حقوقي اخيراً با سفر به بحرين با نمايندگان رژيم آل خليفه و نيز با مسئولان جمعيت هاي سياسي ديدار كردند و از نزديك در جريان اوضاع بحرين قرار گرفتند.

وي ادامه داد: تبليغات گسترده اي در سطح رسانه ها صورت مي گيرد تا فضايي ايجاد شود كه افكار عمومي و مخالفان را به سمت گزارش كميته بسيوني سوق دهد.

اين فعال بحريني همچنين گفت نماينده اي از وزارت امور خارجه آمريكا به منامه سفر كرد و با همان هدف قبلي يعني اجراي بندهاي توطئه كميته بسيوني و آمريكا با جمعيت هاي سياسي بحرين و نمايندگاني از رژيم آل خليفه ديدار كرد.

مشيمع تصريح كرد همزمان با اين تحولات، نيروهاي رژيم آل خليفه حملات خود را عليه مردم بي‌گناه بحرين تشديد كردند.

وي تصريح كرد هرگاه مسئولي آمريكايي به بحرين سفر مي كند ، معنايش اين است كه سركوب شهروندان تشديد مي شود و اين اتفاق بارها روي داده است.

مشيمع تاكيد كرد اين مسئول آمريكايي در ديدار با جمعيت هاي سياسي بحرين ، آنان را تهديد كرده و خواسته هايي را برآن تحميل كرده كه درجهت خدمت به رژيم آل خليفه و طرح آمريكاست اما همه جمعيت هاي سياسي اين خواسته ها را رد كرده و از خواسته هاي مشروع مردمي عقب نشيني نكردند.

13:45

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها