بحرینی‌ها خواستار مذاکره شدند

بحرینی‌ها خواستار مذاکره شدند
سه شنبه 29 آذر 1390 - 07:19

جمعيت هاي سياسي بحرين مخالف نظام آل خليفه در نشستي تحولات سياسي و امنيتي در جامعه بحرين را بررسي كردند.

به گزارش العالم به نقل از الیوم السابع جمعیت های سیاسی بحرین در بیانیه‌ای خواستار مذاكره جدی با دولت بحرین برای خروج از بحران سیاسی كنونی كه خسارات زیادی به منافع این كشور وارد كرده شدند.

شركت كنندگان در این نشست همچنین خواهان آزادی همه زندانیان و بازگشت همه كارمندانی كه از كارهای خود اخراج شده و پرداخت غرامت به خسارت دیدگان و انجام اصلاحات گسترده در بخش قضایی و دادستانی و امنیتی شدند.

جمعیت های سیاسی مخالف نظام بحرین از دولت این كشور خواستند از نادیده گرفتن هفت بند میثاق بین المللی ویژه حقوق شهروندی و سیاسی تجدید نظر كنند.

بندهای میثاق بین المللی حقوق شهروندی و سیاسی مربوط به حق فردی در آزادی و امنیت و عدم بازداشت و یا دستگیری خودسرانه هر یك از شهروندان و سلب آزادی های فردی كه در بندهای 22، 21، 19، 17، 13 ،12، 9 آمده می باشد.

جمعیت های مخالف بحرینی همچنین عملیات سركوب از سوی دستگاه امنیتی و نظامی بحرین در حق شهروندان صلح جوی این كشور را محكوم كردند.

آنان بر یكپارچگی و وحدت تاكید و اعلام كردند كه مبارزات آنان برای دستیابی به خواسته ها ی شرعی و درخدمت منافع همه شهروندان است و آنان آماده گفت و گو درباره این مسایل هستند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها