در حاشیه نشست فتح و حماس

عباس و مشعل با هم دیدار می‌کنند

عباس و مشعل با هم دیدار می‌کنند
سه شنبه 29 آذر 1390 - 10:05

يک مقام بلند پايه فلسطيني شرکت کننده در جلسات آشتي ملي در قاهره ـ پايتخت مصر ـ پيش بيني کرد که ديداري ميان خالد مشعل رئيس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي "حماس" و محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين جهت هماهنگ کردن مواضع ميان اين دو جنبش صورت بگيرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم این مقام که نخواست نامش فاش شود به مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفت: این دیدار فردا چهارشنبه به منظور هماهنگ کردن مواضع این جنبش‌ها اندکی پیش از نشست عمومی دبیران کل گروه‌های فلسطینی صورت می گیرد.

وی افزود: نشست عمومی دبیران کل گروه های فلسطینی روز پنجشنبه هفته جاری انجام خواهد گرفت و مشعل و عباس در آن شرکت خواهند کرد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که هیات هایی از گروه های فلسطینی راهی قاهره شده اند تا در نشست امروز سه شنبه 20/12/2011 جهت بررسی پرونده های آشتی ملی و دیگر پرونده هایی که جنبش های فتح و حماس روز یکشنبه گذشته تحت نظارت مصر در مورد آنها به توافق رسیدند، شرکت کنند.

به مرکز اطلاع رسانی فلسطین خبر رسید که نشست امروز ساعت 11 بامداد به افق قدس اشغالی شروع می شود و نمایندگان گروه های فلسطینی و شخصیت های مستقل در آن شرکت خواهند کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها