دبير كل جنبش احرار بحرین:

انگلیس به دنبال راهی برای حمایت از آل خلیفه

انگلیس به دنبال راهی برای حمایت از آل خلیفه
سه شنبه 29 آذر 1390 - 10:15

دبير كل جنبش احرار بحرين با انتقاد از اعزام هيات هاي خارجي به ويژه از سوي انگليس به بحرين، هدف اين هيات ها را يافتن راهي براي حمايت از رژيم حاكم و جلوگيري از سقوط آن دانست.

"سعيد الشهابي" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم در لندن اظهار داشت: اين هيات ها پس از آن که مشخص شد عربستان سعودی در سرکوب مردم بحرین شکست خورده، روانه این کشور شده اند؛ حال آنکه مردم و انقلابيون بحرين عزم خود را جزم كرده اند و اينك به قدرتي غيرقابل انكار در عرصه معادله سياسي منطقه تبديل شده اند.

وي افزود: هدف این هيات ها جلوگیری از سقوط رژيم است، اين در حالي است رژيم آل خليفه از همان زمان كه نيروهاي اشغالگر سعودي در ماه مارس گذشته براي سركوب مردم به بحرين آمدند، شكست خورده و از حاكميت كشور دست كشيده بود؛ به همين سبب نه از نظر اخلاقي و نه از نظر قانوني هيچ زمينه اي براي بقاي اين رژیم باقي نمانده است.

دبيركل جنبش احرار تاكيد كرد: اين هيات ها به بحرين آمده اند تا شروط خود را بر شهروندان تحميل كنند و مردم ناچار شوند همه جنايت هايي كه رژيم در حق آن ها مرتكب شده است را به فراموشي بسپارند.

سعيد الشهابي در پايان خاطر نشان كرد: اين هيات ها در خواب و رويا به سر مي برند، زيرا شهروندان بحريني از خواسته اصلي خود كه سرنگوني رژيم آل خليفه است، دست نخواهند كشيد.

وی افزود: رژيم آل خليفه از نظر مردم بحرين به گذشته پيوسته است، اين مساله را كميته اي كه خود پادشاه بحرين تشكيل داد نيز ثابت كرد، كميته حقيقت ياب ثابت كرد كه رژيم حاكم يك رژيم جنايتكار است و مرتكب جنايت و كشتار مردم و حبس و شكنجه آنان شده است.

26



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها