احداث 60هزار واحد صهیونیستي در قدس

احداث 60هزار واحد صهیونیستي در قدس
جمعه 2 دی 1390 - 04:56

رئيس هيات اسلامي مسيحي در قدس اشغالي از طرح رژيم صهيونيستي براي ساخت 60 هزار واحد صهيونيست نشين در شهر اشغالي قدس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس هیات اسلامی مسیحی در قدس اشغالی از طرح جدید شهرداری رژیم صهیونیستی در این شهر خبر داد که فاجعه ای حقیقی را علیه موجودیت عرب ها در این شهر در پی خواهد داشت و به منزله اعلان جنگ علیه این شهر مقدس خواهد بود و هویت فرهنگی و دینی آن را در زمان حال و آینده تهدید خواهد کرد.

دکتر "حسن خاطر" طی بیانیه ای مطبوعاتی خاطرنشان کرد: کل ساختمان های عربی کنونی در شهر قدس کمتر از 60 هزار واحد مسکونی است که 25 درصد آن با خطر تهدید مواجه استز

وي افزود: این بدین معناست که رژیم صهیونیستی تلاش می کند به اندازه تمامی واحدهای مسکونی موجود در قدس، واحد مسکونی (صهیونیست نشین) احداث کند؛ علاوه بر اینکه این رژیم از سال های 1948 و 1967 میلادی بیش از 130 هزار واحد مسکونی را در قدس احداث کرده است.

خاطر اشاره کرد که شهرداری قدس اشغالی بودجه سال 2012 خود را به میزان یک میلیارد و 250 میلیون دلار اعلام کرده است که حدود 80 میلیون دلار نسبت به بودجه سال 2011 افزایش یافته است و در زمینه توسعه طرح های یهودی سازی قدس صرف خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها