جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد:

آشتی، تقویت جبهه داخلی ضد اسرائیل

آشتی، تقویت جبهه داخلی ضد اسرائیل
جمعه 2 دی 1390 - 07:52

يك رهبر جنبش جهاد اسلامي با ابراز اميدوراي درباره گفتگوهاي آشتي ملي فلسطينيان در مصر گفت: با ايجاد آشتي ملي مي توان تحول مثبتي در روابط گروههاي فلسطيني ايجاد و جبهه داخلي را در برابر دشمنان تقويت کرد.

"نافذ عزام " از رهبران جنبش جهاد اسلامي در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: ما اميدواريم بتوانيم پس از سالها، اختلاف ها و ضررهاي زيادي را که در نتیجه بروز برخی ناملایمات بین گروههای فلسطینی- به مردم وارد شده است- از بین ببریم و مردم به اهداف خود برسند و آرزوهاي آنان را عملي كنيم و تحول بزرگي در زندگی آنها بوجود بيايد.

وي افزود: نمي خواهيم انتظارات بيش از حدي داشته باشيم اما براي تشكيل برخي كميته ها، در جریان مذاکرات آشتی ملی در مصر توافق هايي حاصل شد و رهبران همه جنبش ها با مشاركت محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین جلساتی را درباره مسئله سازمان آزادي بخش فلسطين برگزار کردند.

عزام افزود: اميدواريم اين نشست ها، گام بلندي براي بازسازي روابط داخلي فلسطينيان بر اساس اصول محكم باشد و به ايجاد موضع فلسطيني داخلي قدرتمندي منجر شود.

وي بدون اشاره به جزئيات مذاكرات گفت: مذاكرات ادامه خواهد داشت و جنبش جهاد اسلامی با ديدي باز دراين مذاکرات شركت كرده و منافع مردم را در اولويت خود قرار داده است.

عزام افزود: اميدواريم ادامه مذاكرات به گونه اي  باشد كه روابط داخلي فلسطينيان را حفظ كرده و تاثيرات مثبتي در ابعاد مختلف زندگي مردم فلسطين داشته و از دردها و رنجهاي آنها بكاهد.

22-18:07

پربیننده ترین خبرها