آمریکا و اسرائیل در پس پرده بحران سوریه

آمریکا و اسرائیل در پس پرده بحران سوریه
شنبه 3 دی 1390 - 17:28

نماينده سابق پارلمان سوريه با اشاره به سکوت برخي دولتهاي عربي در قبال انفجارهاي دمشق، اين کشورها را همدست آمريکا و اسرائيل و شريک قاتلان مردم سوريه دانست.

"مدحت صالح" روز شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: هدف از انفجارهاي دمشق ضربه زدن به وحدت ملي سوريه، از بين بردن حمايت مردمي از بشار اسد رئيس جمهوري اين كشور و جلوگيري از روند اصلاحات است.

صالح افزود: دشمنان سوريه شكست خواهند خورد، زيرا ملت بيش از پيش متحد شده و از كشور خود كه محور مقاومت است، با تمام قدرت دفاع مي كند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت ملي و مقابله با توطئه هاي خارجي خاطرنشان کرد: ملت سوريه حامي اصلاحات است و با توطئه هاي برخي كشورهاي عربي، آمريكا و اسرائيل مقابله می کند.

مدحت صالح گفت: بسياري از كشورهاي عربي خصوصا كشورهاي منطقه خليج فارس در قبال كشتار شهروندان سوريه سكوت كرده اند، زيرا همدست دشمنان سوريه هستند و از قاتلان مردم سوريه حمايت مالي و تسلحياتي مي كنند، و رسانه هاي خود را عليه سوريه فعال كرده اند.

این نماینده سابق پارلمان سوریه خاطرنشان کرد: منافع آمريكا، اسرائيل و مزدوران عرب آنها اقتضا مي كند كه نظام سوريه به عنوان محور مقاومت از بين برود.

 

12/24-13:30

پربیننده ترین خبرها