جنگ نرم آمریکا علیه جهان اسلام

جنگ نرم آمریکا علیه جهان اسلام
شنبه 3 دی 1390 - 18:46

سخنگوي رسمي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه با اشاره به حمايت آمريکا از رژيم هاي سرکوبگر منطقه، درباره جنگ نرم آمريکا عليه جهان اسلام هشدار داد.

"عبدالرئوف شايب" روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم در لندن، اظهار داشت: دولت آمريكا جنگي نرم عليه جهان اسلام آغاز كرده است، اما ملتها به خوبي از هر آنچه كه رژيمهاي مستبد در كشورهايشان انجام مي دهد آگاه هستند، و به راه خود براي رهايي از استبداد و ديكتاتوري ادامه مي دهند.

شایب تأکید کرد: مردم بحرين با راه حلهاي ظاهري مخالفند و بر راه حل سياسي ريشه اي اصرار دارند؛ رژيم نیز تلاش مي كند تا مطالبات مردمي را از طريق سفرهايش به كشورهاي مختلف جهان دور بزند.

سخنگوي رسمي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه بحرین افزود: رژيم ستمگر آل خلیفه مي خواهد با تغييرات ظاهري مانند تغيير نخست وزير مردم را فريب دهد، اين مساله يكي از نيرنگهاي رژيم است كه مردم فريب آن را نخواهند خورد، بلكه انقلاب به راه خود تا تحقق همه خواسته ها ادامه خواهد داد.

شايب خاطرنشان كرد: رژيم به سياست برنامه ريزي شده و سازمان يافته خود براي انجام تغييرات ظاهري و نه ريشه اي ادامه مي دهد تا بتواند قدرت و خانواده حاكم را در اين كشور حفظ كند.

وي تاكيد كرد: هدف ملت يك تغيير فراگير است؛ و انقلابيون اين پيام را به رژيم آل خلیفه و آمريكا و انگليس و عربستان و كشورهاي حوزه خليج فارس رساندند؛ اين كشورها به دنبال آن هستند که براي حمايت از رژيمهاي سركوبگر ائتلافهاي نظامي و امنيتي عليه تحركات مردمي تشكيل دهند.

 

23 - 14:12



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها