اسرائیل اولویت نامزدهای انتخاباتی آمریکا

اسرائیل اولویت نامزدهای انتخاباتی آمریکا
يکشنبه 4 دی 1390 - 12:33

با نزديک شدن زمان انتخابات رياست جمهوري آمريکا، نامزدهاي اين انتخابات بمنظور جلب رضايت لابي صهيونيستي، امنيت اسرائيل را اولويت برنامه هاي تبليغاتي خود قرار داده ند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص اظهار داشت: "باراک اوباما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در کنفرانس جنبش اصلاح طلب یهودی سعی داشت از رقبای انتخاباتی خود در حزب جمهوری خواه در زمینه حمایت از اسرائیل پیشی بگیرد".

تلویزیون رژیم اسرائیل بخشهایی از سخنان اوباما را در این کنفرانس پخش کرد.

اوباما گفت: "در دوران ریاست جمهوری من، ایالات متحده دست برخی اطراف را که سعی داشتند از طریق محافل بین المللی مشروعیت اسرائیل را زیر سؤال ببرند، کوتاه کرد. من حمایت از اسرائیل را همواره در اولویتهای خود قرار داده ام".

گزارشگر اسرائیلی گفت: "اوباما پیش از سخنرانی در کنفرانس اصلاح طلب یهودی با ایهود باراک دیدار و گفتگو کرد؛ مسأله ایران محور اصلی این گفتگوها بود".

در همین حال تلویزیون رژیم اسرائیل بخشی از سخنان اوباما در خصوص تعامل با برنامه هسته ای ایران را پخش کرد.

اوباما در این خصوص گفت: "تحریم های بسیار دشوار و فراگیری را علیه ایران اعمال کردیم. ما به فشارها علیه ایران ادامه می دهیم".

ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در خصوص مذاکرات با اوباما در گفتگو با تلویزیون اسرائیل، گفت: "من و آقای اوباما مقوله ایران هسته ای را هرگز قبول نمی کنیم. محال است ما با برنامه هسته ای ایران کنار بیاییم".

گزارشگر اسرائیلی خاطر نشان کرد: "دوستی با اسرائیل معیار پیروزی نامزدها در مبارزات انتخاباتی است".

 

25- 8:16



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها