راهكار امنيتي دربحرين كارساز نيست

راهكار امنيتي دربحرين كارساز نيست
يکشنبه 4 دی 1390 - 17:51

قاهره (العالم)- مردم بحرين با تاكيد بر خواسته خود مبني بر اجراي اصلاحات و برقراري دموكراسي، ثابت كردند كه راهكار امنيتي براي حل و فصل اوضاع كشور كارساز نيست.

"حسين يوسف" روزنامه نگار بحريني روز يكشنبه درمصاحبه با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: ملت بحرين با حضور در صحنه در سايه رهبري مسوولان سياسي خود و با تاكيد بر تغيير و درخواست اصلاحات و دموكراسي، خواسته خود را بر كشور تحميل كردند.

وي اظهار داشت: قدمت بسياري از مساجدي كه در بحرين تخريب شده است، به قبل از روي كار آمدن خاندان آل خليفه در اين كشور باز مي گردد.

اين روزنامه نگار بحريني با تاكيد بر شكست راهكار امنيتي براي حل و فصل اوضاع كشور، گفت: بيانيه كميسارياي عالي حقوق بشر پس از آن صادر شد كه هياتي از اين كميساريا شيوه هاي سركوبگرانه مسوولان حاكم را در برخورد با مردم و تظاهركننده مشاهده كرد.

وي سركوب تظاهرات مسالمت آميز مردمي را اشتباه بزرگ رژيم حاكم خواند.

يوسف افزود: عملكرد مسوولان قضايي بحرين نيز محكوم به شكست است چرا كه از بيم مسوولان حاكم جرات رسيدگي به دادخواست هاي مطرح شده از سوي وكلاي عرب و بحريني ندارند.

وي از كاركنان اخراج شده بحريني خواست كه به خواسته هاي خود براي بازگشت به كارهايشان پايبند باشند و بابت خسارت هايي كه متوجه آنان شده است ، درخواست غرامت كنند.

13-55-01

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها