پشت پرده روابط اقتصادی تل آویو و ریاض؛

مدادهاي رژیم صهیونیستی در عربستان

مدادهاي رژیم صهیونیستی در عربستان
دوشنبه 5 دی 1390 - 08:55

يک روزنامه صهيونيستي با پرده برداشتن از روابط تجاري اين رژيم با عربستان سعودي نوشت که مدادهاي ساخت رژيم صهيونيستي به بازارهاي عربستان راه پيدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، روزنامه صهیونیستی "معاريو" ضمن اعلام این خبر در عین حال در تلاش برای القای عدم آگاهی رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود از چگونگی ورود این مدادها به بازار عربستان برآمد و نوشت: موسسه بازرگاني عربستان در حال تحقيق درباره چگونگي ورود مدادهايي به بازارهاي عربستان است كه برچسب شركت "كوبوتس" اسرائيل بر آن قرار دارد.

معاريو به نقل از "منشاه زيلخا" مدير شركت كوبوتس نوشت: ما وقتي اين موضوع جنجال برانگيز در عربستان را شنيديم، غافلگير شديم.

وي همچنين از اينكه اين مدادها در فلسطین اشغالی به قیمت حدود پنج شيكل (هر چهار شيكل تقريبا معادل يك دلار آمريكا است) و در عربستان تنها به دو شيكل فروخته مي شود، ابراز شگفتي كرد.

معاريو به نقل از روزنامه "جازان" عربستان نوشت: چرا وزارت بازرگاني عربستان نظارت ندارد.

اين روزنامه سعودي خواستار تحقيق درباره اين مسئله شد و نوشت: مشخص شده است مدادها از طريق شركت بازاريابي "ابوريالين" سعودي بدون حذف نشان تجاري اسرائيل وارد عربستان شده است.

ورود این مدادها به عربستان سعودی بدون آگاهی داشتن نهادهای ذیربط این کشور جای تعجب دارد زیرا رژیم سعودی بر واردات خود از خارج نظارت شدیدی دارد.

پربیننده ترین خبرها