6نظامي سوريه در حمص كشته شدند

6نظامي سوريه در حمص كشته شدند
دوشنبه 5 دی 1390 - 13:33

منابع اطلاعاتي سوري اعلام كردند: پيكر شش نظامي كه به ضرب گلوله افراد مسلح كشته شدند به بيمارستان نظامي شهر حمص واقع در مركز شهر منتقل شد. اين در حالي است كه هيات ناظران اعزامي از سوي اتحاديه عرب فردا (سه شنبه) فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.

به گزارش دوشنبه شبكه خبري العالم، منطقه بابا عمرو در شهر حمص امروز شاهد درگيري هايي ميان گروه هاي مسلح و نيروهاي سوري بود كه به كشته و مجروح شدن تعدادي از افراد مسلح نيز منجر شد.
 
در اين درگيري ها همچنين تعدادي از افراد مسلح بازداشت و سلاح هاي آنها مصادره شد.

در شهرك هاي كرم الزيتون ، باب السباع ، المريجه و كرم الشامي واقع در حمص صداي انفجار ها و در شهرك الوليد نيز صداي تيراندازي شديدي به گوش رسيد كه به مجروح شدن يكي از نيروهاي ارتش و كشته شدن برخي افراد مسلح منجرشد.

گفتني است ديروز (يكشنبه 4دي) شماري از اعضاي  نيروي امنيتي كه در حال تشييع جنازه كشته شدگان حمص بودند در درگيري با نيورهاي مسلح كشته شدند.
 
ديده بان حقوق بشر سوريه نيز از كشته شدن 13 نفر و زخمي شدن دهها نفر ديگر در بمبارن  منطقه بابا عمرو در شهر حمص خبر داد.

وي كه مقرش در لندن است گفت: اين منطقه از صبح در معرض تيربارها و خمپاره اندازها قرار داشت و از ناظران اتحاديه عرب خواست سريعا به اين منطقه اعزام شوند.
 
هيات ناظران اتحاديه عرب به پنج قسمت ده نفره تقسيم مي شود و به شهرهاي مختلف اعزام خواهند شد و قرار است اين هيات فردا از دمشق پايتخت سوريه و دو شهر حماه و ادلب ديدن و روز چهارشنبه آينده نيز به قامشلي ، طرطوس ، بانياس وديرالزور عزيمت كند. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها