عضو كنگره حقوق بشر بحرين:

آل خلیفه بحرین را به سوی بحران می برد

آل خلیفه بحرین را به سوی بحران می برد
دوشنبه 5 دی 1390 - 14:40

عضو كنگره حقوق بشر بحرين با تاكيد بر اين که سرکوب معترضان همچنان ادامه دارد و آل خليفه به خواسته هاي مردم بي توجه است، تصريح کرد كه رژيم به سمت بحراني کردن اوضاع كشور و نه حل و فصل آن حركت مي كند.

"فلاح ربيع" روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم در لندن، اظهار داشت: رژيم بحرین براي اجرای اصلاحات وقت كشي مي كند و با  سركوب ها و بازداشت تظاهركنندگان بي پناه و ناديده گرفتن خواسته هاي آنها به سمت بحراني كردن اوضاع كشور حركت مي كند.

 وي افزود: رژيم آل خلیفه با تشكيل كميته نمایشی تحقيق و دعوت از كميسارياي عالي حقوق بشر مي خواهد وجهه خود را در سطح منطقه اي و بين المللي ترميم كند، در حالی که به خواسته هاي مشروع مردم برای داشتن كشوری دموكراتيك بي توجهي مي كند.

 ربيع، سرکوب معترضان در زمان حضور كميسارياي عالي حقوق بشر در بحرين را بهترين دليل بر بي توجهي مقامات این کشور به پيمانهاي بين المللي مربوط به حقوق بشر  عنوان کرد.

 عضو كنگره حقوق بشر بحرين اظهار داشت: مخالفان معتقدند كه بحران فعلي بحران سياسي و نه طائفي است و تنها راه براي خروج از آن برآوردن خواسته هاي مردمي است؛ اما نشانه ها حاكي از آن است كه رژيم نمي خواهد اين بحران را با راه حل هاي سياسي حل و فصل كند؛ از اين رو به سركوبها، بازداشتها و شكنجه هاي معترضان بي پناه ادامه مي دهد.

23 - 13:41

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها