هراس اسراييل از تحرکات آوارگان فلسطيني

هراس اسراييل از تحرکات آوارگان فلسطيني
سه شنبه 17 خرداد 1390 - 16:33

بيروت(العالم) ـ عضو دفتر سياسي جبهه دموکراتيک براي آزادي فلسطين تاکيد کرد که رژيم صهيونيستي از تحرکات آوارگان فلسطينيان در خارج از اين سرزمين به شدت هراسان است و آن را خطر واقعي براي موجديتش مي داند.

علي فيصل سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت: حرکت هاي کنوني آوارگان فلسطيني از جمله در سالروز "نکبت" (فاجعه تاسيس رژيم صهيونيستي و "نکسه" (شکست اعراب در جنگ شش روزه سال 1967) در مرزهاي فلسطين اشغالي، هراس و وحشت به جان رژيم صهيونيستي انداخته است.

وي افزود: بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي در سالگرد فاجعه نکبت و نکسه هراس خود را در اين خصوص اعلام کرد و گفت: اين حرکت ها موجوديت اسراييل را تهديد مي کند و نتانياهو بار ديگر در اين خصوص اظهار نگراني کرد.

عضو دفتر سياسي جبهه دموکراتيک براي آزادي فلسطين گفت: نتانياهو خطر پيش روي اسرئيل را احساس کرده است زيرا اين رژيم با موج اعتراضات فلسطيني ها مواجه است و نگران است که مناطق؛ مارون الراس، بلندهاي جولان، به مناطق بلعين، نعلين، النبي صالح، المعصره، السلوان و شيخ جراح تبديل شود که در آنها شاهد رويارويي خونين با دشمن صهيونيست هستيم.

وي افزود: حرکت مردم فلسطين در مرزهاي سوريه و لبنان با فلسطين اشغالي بيانگر حماسه جوانان فلسطيني در جولان و جنوب لبنان، کرانه باختري، نوار غزه، قدس و اراضي سال 48  و بيانگر وحدت ملت فلسطين و تاکيد آنها بر مقاومت است.

فيصل گفت: حرکت آوارگان فلسطيني ادامه دارد و هميشه بر زنده نگه داشتن چنين مراسمي تاکيد مي کنند؛ زيرا بر اين باورند که بهترين گزينه براي اعمال فشار بر اسراييل و جامعه بين الملل است تا به خواسته هاي آوارگان فلسطين براي بازگشت به ميهنشان پاسخ مثبت داده شود.

وي با بيان اين که ما از آمريکا و کنگره انتظاري نداريم؛ گفت: باراک اوباما رييس جمهور آمريکا در سخنراني اخير خود اعلام کرد که اولويت اولش در خاورميانه امنيت اسراييل است.


کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها