انگيزه آل خليفه براي ادامه سركوب

انگيزه آل خليفه براي ادامه سركوب
سه شنبه 6 دی 1390 - 15:14

سخنگوي ائتلاف 14 فوريه بحرين، چراغ سبز آمريكا و حمايت نظامي آل سعود را تنها انگيزه و مشوق رژيم آل خليفه براي ادامه سركوب ها دانست.

"عبدالرئوف الشايب" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم،اظهار داشت: بسياري از بازداشت شدگان تاكيد كردند كه فرزندان پادشاه را با چشم خود ديده اند كه سرگرم شكنجه بازداشت شدگان، اعم از رهبران مخالف نظام يا جوانان انقلابي بوده اند؛ تا جايي كه حتي يكي از فرزندان پادشاه به طور علني و آشكارا اعلام كرد كه در برخورد با كساني كه خواهان براندازي نظام هستند، خانه هايشان را بر سرشان خراب خواهد كرد.

وي تاكيد كرد: با توجه به ادامه ظلم و سركوبگري رژيم ضد مردم و معترضان و تظاهر كنندگان و استفاده از انواع شكنجه ضد آن ها؛ ملت بحرين و انقلابيون ديگر به هيچ وجه سازش هاي سياسي را نخواهند پذيرفت، زيرا گفت و گو و تفاهم با اين طغيانگران ديگر امكان پذير نخواهد بود.

سخنگوي ائتلاف 14 فوريه بحرين درباره دخالت آمريكا و عربستان سعودي در تصميم گيري هاي رژيم حاكم در بحرين نيز گفت : تنها انگيزه و مشوق رژيم آل خليفه براي ادامه سركوب و خشونت ضد مردم بحري ، چراغ سبز آمريكا و حمايت نظامي عربستان سعودي از اين رژيم است.

الشايب در ادامه تاكيد كرد : رژيم آل خليفه ديگر براي حكومت بر كشور بحرين صلاحيت ندارد و بايد ريشه كن شود.

 

22:51- 26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها