توطئه رسانه ها علیه سوریه

توطئه رسانه ها علیه سوریه
چهارشنبه 7 دی 1390 - 18:49

عضو مجلس الشعب سوريه با اشاره به توطئه هاي تبليغاتي رسانه ها عليه اين کشور، تظاهرات حمص در حمايت از بشار اسد رييس جمهوريه سوريه را نمايان گر ديدگاه عمومي و فراگير ملت سوريه دانست.

"احمد منير" روز چهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: درباره سوريه بايد به صورت فراگير صحبت كرد، حمص تنها بخشي از سوريه است اما تقدير اين شهر آن بود كه تروريست هايي كه از خارج و كشورهاي مختلف آمدند تا سوريه را ويران كنند، در آن پناه بگيرند.

وي با بيان اينكه مسئولان سوري عناصر تروريست را تحت پيگرد قرار داده و برخی را بازداشت کرده اند، خاطر نشان كرد: هر آن چه که اکنون در سوریه مي گذرد در درجه نخست توطئه اي تبليغاتي و رسانه اي است.

احمد منیر تأکید کرد: بسياري از كشورهاي جهان براي تخريب و ويراني سوريه دست به دست هم دادند. به ويژه رفتارهاي اتحاديه عرب در قبال سوريه باعث تاسف است زيرا سوريه همواره دغدغه جهان عرب را داشت.

وي اظهار داشت: مردم سوريه به طور كلي و نه تنها در حمص همواره طرفدار گفت و گو و اصلاحات بوده و هستند، و همگي بر سه محور مسلم اتفاق نظر دارند : ميهن ، پرچم و رييس جمهور ضمن اينكه همگان در خصوص گزينه گفت و گو و اصلاحات و وحدت متفق القول هستند.

 

28-16:38

26



پربیننده ترین خبرها