شمار شهدای فلسطین درسال 2011 به 180 نفر رسید

شمار شهدای فلسطین درسال 2011 به 180 نفر رسید
پنج‌شنبه 8 دی 1390 - 12:51

رژيم صهيونيستي همزمان با سومين سال تجاوزخود به نوارغزه،بار ديگر به اين شهر حمله کرد که براثر آن تعدادي از مردم فلسطين به شهادت رسيدند.

به گزارش شبکه العالم فلسطيني ها شمار شهداي فلسطيني درسال 2011  اکنون به 180 نفر رسیده است.

دیروز پيكر " عبدالله التلباني " كه درحمله جنگنده هاي اسرائيلي به شمال باريكه غزه شهيد شد ، تشييع شد.

مردم غزه در مراسم تشییع این شهید ، آمادگی خودرا برای مقابله با تجاوزات احتمالي دشمن صهيونيست اعلام کردند.

يكي از شركت كنندگان به خبرنگارالعالم درغزه گفت : به مسئولان رژيم اسرائيل اعلام مي كنيم ، آيا درس هايي كه تا كنون از تجاوزگري گرفته ايد ، كافي نيست و بايد به شما درس هاي ديگري بدهيم تا دريابيد كه اين ملت ، ملتي مقتدر و بزرگ است و به خواست و ياري خدا پيروز مي شود.

براساس گزارش العالم ،گروه هاي مقاومت فلسطيني ازخطرات طرح هاي اسرائيل با هدف تضعيف قدرت وروحيه مقاومت و به شكست كشاندن تلاش ها براي برقراري آشتي ملي آگاهند و برآمادگي خود براي مقابله با تجاوزات احتمالي دشمن صهيونيست تاكيد دارند.

" خالد البطش " از مسئولان جنبش جهاد اسلامي فلسطين در مصاحبه با العالم گفت: غزه پايگاهي براي مقاومت دربرابردشمن است و دشمن نمي تواند بپذيرد كه غزه چنين جايگاهي دارد.

البطش تاكيد كرد دشمن صهيونيست تلاش مي كند تا آشتي ملي فلسطيني ها را به شكست بكشاند.

وي خاطرنشان كرد كه ما به تهديدات اسرائيل درباره حمله به غزه ، بي توجه نيستيم .

" عدنان عامر" كارشناس امور اسرائيل گفت : روشن است كه اسرائيل با تشديد تجاوزات خود عليه باريكه غزه ، پيام هاي سياسي و امنيتي زيادي را براي كشورهاي عربي و همسايگان دارد و باريكه غزه يكي از جبهه هايي است كه اين پيام ها براي آن ارسال مي شود.

عدنان عامر گفت ادامه سياست تروروعمليات جنگي با چراغ سبزحاکمان صهیونیست صورت گرفته است.

رژيم اسرائيل هراز گاهي با تشديد حملات و تجاوزات خود عليه فلسطينيان ، درصدد آزمودن ميزان توان مقاومت و تحميل معادلات امنيتي خود بر آن هاست.

12/28 18:52                 



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها