نگرانی آمریکا ازپذیرش دیکتاتور یمن

نگرانی آمریکا ازپذیرش دیکتاتور یمن
شنبه 10 دی 1390 - 15:39

يك فعال رسانه اي يمني با اشاره به موضوع پناهندگي صالح به آمريکا تاكيد كردصالح متهم به دروغي گويي به آمريکا مي باشد واين کشور درباره پذيرفتن صالح به عنوان مهمان دركشورش نگران است.

"علي صالح جسار" روز شنبه به شبكه خبري العالم گفت: واشنگتن ازاستقبال صالح در آمريكا نگران است، زیرا رسانه هاي اين كشور صالح و اقداماتش را در برخورد با اوضاع يمن مورد حمله و انتقاد قرارمي دهند.

وي افزود: روزنامه وال استريت اخيرا صالح را متهم کرد که به سازمان امنيتي آمريكا دروغ می گوید؛ چرا كه اطلاعاتي دروغين درباره جنگ با ترور در كشورش به اين سازمان داده بود.

جسار تأکید کرد: عبدالله صالح مناطقي از يمن را بمبماران می کند که هیچ تروریستی در آن مناطق حضور ندارد؛ همه اينها نشانه هايي است كه آمريكا را درباره پذيرفتن صالح به عنوان مهمان نگران کند.

جسار تأکید کرد: عبدالله صالح به جای رفتن به آمریکا باید از عربستان درخواست پناهندگي کند، و در كنار زين العابدين بن علي دیکتاتور مخلوع تونس بنشيند. زيرا واشنگتن ديگر به اين مزدوران خود توجهي نميكند.

جسار به سرنوشت محمدرضا پهلوي شاه ايران به هنگام فراراز كشور اشاره كرد كه واشنگتن براي رها شدن از دست وي از چندين كشور خواست تا او را بپذيرند.

وي افزود: اگر صالح پناهندگي و يا ويزاي ورود به آمريكا را دريافت كند تعدادي ازمردم يمن منتظرش هستند تا او را محاكمه كنند.

 

س16:17



پربیننده ترین خبرها