سرکوب اکثریت در بحرین

سرکوب اکثریت در بحرین
دوشنبه 12 دی 1390 - 15:44

عضو جمعيت عمل اسلامي بحرين با اشاره به سرکوب اکثريت در اين کشور از سوي رژيم آل خليفه، مسئله بحرين را مسئله اي انساني دانست.

"ياسر الماحوزي" روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم در منامه اظهار داشت، واقعیت حوادث بحرین آن است که رژیم آل خلیفه در حال سرکوب طايفه اي است كه اكثريت را در بحرين تشكيل مي دهد.

الماحوزي با اشاره به حمله نیروهای رژيم آل خلیفه به شركت كنندگان در مراسم تشييع شهيد "هاشم سعيد" گفت: رژیم آل خلیفه در حال مجازات و حمله به كوچك و بزرگ و حتي پیکر شهداي اعتراضات است.

وي افزود: ممانعت مقامات از شركت مردم در تشييع شهید، آن ها را از شركت در اين مراسم در اكثر مناطق بحرين باز نداشت.

الماحوزي با اشاره به پايداري جوانان انقلابي در حركت مسالمت آميزشان تاكيد كرد: ملت بحرين با وجود همه اقدامات وحشيانه مقامات، همچنان در مسير عملي كردن اهداف انقلاب و احقاق حقوق مشروع و عرفي خويش گام بر مي دارند.

عضو جمعيت عمل اسلامي با اشاره به حمايت آمريكا و انگليس از رژیم آل خلیفه، خاطر نشان كرد كه اگر اين حمايت ها نبود رژيم نمي توانست به سركوب و ارعاب ملت ادامه دهد.

ماحوزي درباره اقدام اخير رژیم آل خلیفه در ترفيع رتبه افسران فعال در سركوب اعتراضات مردمي، گفت: مقامات بحرين در برابر رسانه ها و افكار عمومي ادعا می کنند كه حامي اصلاحات، مخالف خشونت و سركوب ملت ها هستند؛ اين در حالي است كه آنها از راه های مختلف به مجازات، شکنجه و سرکوب شهروندان می پردازند، و مناطق مسکونی را با بمب ها و گازهاي سمي هدف قرار مي دهند.

 

2-13:40



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها