انقلاب در نهادهای دولتی یمن

انقلاب در نهادهای دولتی یمن
دوشنبه 12 دی 1390 - 17:57

در کنار تظاهرات براي سرنگوني و محاکمه ديکتاتور و سران رژيم عبدالله صالح، انقلابي ديگر در عرصه نهادهاي دولتي براي پاکسازي عناصر فاسد وابسته به رژيم علي عبدالله صالح آغاز شده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، استانهاي يمن شاهد انقلاب هایی براي بركناري مسئولان فاسد ارتش، دانشگاه ها و سازمان های دولتی و رسانه اي است.

يكي از انقلابیون یمنی در صنعا به خبرنگار شبکه العالم، گفت: برگزاري تظاهرات تا سرنگوني عناصر باقیمانده رژيم صالح ادامه خواهد داشت.

"وليد معماري" يكي از جوانان انقلاب يمن نیز در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: انقلاب ادامه دارد و هيچ كسي را ياراي مقابله با آن نيست؛ انقلاب امروز از ميدان "التغيير" به موسسات و نهادهاي دولتی كشور كشيده شده است.

"غمدان يوسفي" نويسنده و تحليلگر سياسي يمنی به خبرنگار العالم گفت: صالح به اين مساله مي انديشد كه از طریق به تعويق انداختن انتخاباتي كه قرار است در ماه فوريه برگزار شود، در كشور بماند.

وي افزود: صالح نمي خواهد انتخابات در تاريخ تعيين شده برگزار شود، زيرا انتخابات به معنی كنار رفتن کامل وی از قدرت است.

انقلاب مردم یمن ضد عبدالله صالح و  سران رژیم او در حالي در جریان است كه اختلافات ميان گروه های سیاسی در حكومت، برای مصونيت قضایی صالح در حال افزايش است.

 

23:03 – 02

 

 



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها