هشدار ایران به آمریکا درباره حضور در منطقه

هشدار ایران به آمریکا درباره حضور در منطقه
سه شنبه 13 دی 1390 - 15:22

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، ناوهاي آمريكايي را از نزديك شدن به منطقه رزمايش در تنگه هرمز برحذر داشت، و تاكيد كرد كه ايران توانايي تامين امنيت تمام منطقه خليج فارس را دارد.

اميردريادار "حبيب الله سياري" روز سه شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: ما رزمايش ولايت 90 را در آب هاي منطقه اي خود برگزار كرديم، و اگر در منطقه اي كه رزمايش را در آن برگزار مي كنيم ، شناوري بيگانه را شناسايي كنيم به آن هشدار خواهيم داد كه از منطقه خارج شود تا در معرض خطر قرار نگيرد.

اميردريادار سياري بار ديگر شناورهاي آمريكايي را از نزديك شدن به منطقه رزمايش در تنگه هرمز برحذر داشت و گفت: هيچ شناور بيگانه نبايد نزديك آب هاي منطقه اي ايران باشد.

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي تاكيد كرد كه ايران برای تأمین امنیت خود نيازي به ديگران ندارد، بلكه ايران توانمندي آن را دارد كه امنيت تمام منطقه خليج فارس را تامين كند.

اميردريادار " حبيب الله سياري " در پايان خاطر نشان كرد: ورود ناوهاي هواپيمابر آمريكايي به نزديك منطقه برگزاري رزمايش ايران به مثابه نقض عرف ها و قوانين بين المللي است، و به همين دلیل به آمریکا درباره بازگشت دوباره به منطقه خليج فارس هشدار دادیم.

 

14:32

26



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها