رژيم بحرين به استفاده از مزدوران اعتراف كرد

رژيم بحرين به استفاده از مزدوران اعتراف كرد
سه شنبه 13 دی 1390 - 16:03

دمشق (العالم)ـ يك فعال سياسي بحريني تأکيد کرد، اظهارات وزير كشور مبني بر به كارگيري 500 نفر از شيعيان براي كار در دستگاه امنيتي در مناطق درگيري جهت بهبود روابط با مردم، اعترافي از سوي وزارت كشور به اين موضوع است كه رژيم حاكم تا کنون از گروهي مزدور، قاتل و جلاد براي مقابله با مطالبات قانوني مردم استفاده مي کرده است.

حسن عبدالنبي روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: وزارت كشور همچنين تاكيد كرد كه برخي افسران به دليل تخلفات مرتكب شده براي تحقيق به دادستاني كل فرستاده شده اند درحالي كه اين مساله صحت ندارد و اين امر براي بهره برداري رسانه اي است زيرا اين افسران و مسوولان پست هاي بالاتر گرفته اند و هرگز بازخواست و محاكمه نشده اند.

وي افزود: وزارت كشور روند سازمان يافته اي را براي ادامه دادن به شكنجه ها در پيش گرفته است و از مزدوران و قاتلان حمايت مي كند چرا كه حامي اين رژيم هستند.

اين فعال سياسي بحريني گفت: رژيم حاكم يك افسر انگليسي را در راس وزارت كشور بكار گرفته است تا به مزدوران رژيم شيوه استفاده از چاقو در درگيري با شهروندان و نيز هدف قرار دادن خانه ها با گازهاي اشك آور را آموزش دهد.

عبدالنبي درباره اين كه رژيم بحرين آزادي برخي از بازداشت شدگان زن و مرد را اعلام كرده و اين امر را نشانه هاي حسن نيت در قبال مردم ناميده است، خاطرنشان كرد: اينگونه ترفندها با هدف دور زدن انقلاب مردم و نيرنگ عليه ملت صورت مي گيرد.

وي افزود: رژيم بحرين همچنان به خود اجازه مي دهد كه زنان را تحت بازداشت قرار دهد و مردان را در مقابل كودكانشان بازداشت كند و به خانه هاي مردم يورش مي برد و به نواميس آنان تجاوز مي كند، سپس برخي را آزاد مي كند و اين امر را نشانه هاي حسن نيت مي نامد.

14:15 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها