فعال سیاسی بحرینی:

آزار جنسی معترضان در بحرین

آزار جنسی معترضان در بحرین
چهارشنبه 14 دی 1390 - 16:37

يک فعال سياسي بحريني نيروهاي رژيم آل خليفه را به شکنجه و آزار جنسي مخالفان متهم کرد.

"عبدالاله الماحوزي" روز چهارشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه وزير كشور يكي از سركردگان فتنه، ظلم و خشونت در بحرين است.

الماحوزي با تأکید بر ضرورت محاكمه وزير كشور در دادگاه هاي بين المللي خاطرنشان کرد: وزير كشور به علت نقض حقوق مردم و دست داشتن در قتل زنان، مردان و كودكان بي دفاع بايد محاكمه شود .

وی به استفاده نيروهاي وزارت كشور از انواع گلوله جنگي، ساچمه اي و گازهاي سمي و ديگر مهمات غيرقانوني براي سركوب معترضان اشاره كردو گفت: وزارت كشور تعداد زيادي "افراد منحرف اخلاقي" را استخدام كرده است كه اين افراد كودكان و جوانان شركت كننده در تظاهرات مسالمت آميز را مورد آزار جنسی قرار می دهند.

این فعال سياسي بحريني از روابط مستحكم رژيم آل خليفه با رژيم صهيونيستي خبر داد و گفت: يك خاخام آمريكایي اخيراً از رژيم آل خليفه به علت نحوه برخوردش با معترضان بحريني تقدير كرده است.

عبدالاله ماحوزي، درباره فعالیت های شبكه هاي ماهواره اي و رسانه هاي عربي در تحولات بحرین و انعكاس غيرواقعي رویدادها در بحرين، گفت: اين شبكه ها و رسانه ها، همسو با سياست هاي رژيم آل خليفه حركت مي كنند.

این فعال سیاسی بحرینی با انتقاد از شبكه الجزيره قطر، گفت: الجزيره تاكنون جنايات رژيم آل خليفه را انعكاس نداده است.  

 

4-14:45

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها