انقلاب مردم یمن ادامه می‌یابد

انقلاب مردم یمن ادامه می‌یابد
چهارشنبه 14 دی 1390 - 18:58

عضو شوراي ملي نيروهاي يمني تاكيد كرد، انقلاب مردم اين کشور تا تحقق كامل همه اهداف ادامه خواهد يافت.

" سمير الشيباني " چهارشنبه شب در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت : انقلاب يمن تا تحقق همه مطالبات مردم ادامه خواهد يافت.

وي افزود: علي عبدالله صالح عليرغم امضاي توافقنامه رياض كه قائل به ضرورت كناره گيري او و واگذاري اختياراتش به معاون رييس جمهور است ، هنوز در راس قدرت باقي مانده، و كنترل نيروهاي امنيتي و نظامي وابسته به خود و فرزندانش و برادزادگانش را در دست دارد.

عضو شوراي ملي نيروهاي يمني از دولت وفاق خواست به مردم ثابت كند كه تغييراتي واقعي در كار است، و مطالبات مردم به ويژه در خصوص توقف كشتار و سركوبگري در دستور كار اين دولت قرار گرفته است.

وي افزود : وظيفه اين دولت نابود كردن انقلاب يا ايجاد نظامي مشابه نظام سابق نيست، بلكه تنها وظيفه و ماموريت آن محقق ساختن اهداف انقلاب و انتقال قدرت از دست مستبدان به دستان مردم است.

سمير الشيباني تاكيد كرد : ما موافقت كرديم كه عليرغم ميلمان اين دولت به مدت دو سال بر سر كار باشد، اما در اين مدت بايد وظايف اساسي كه به آن محول شده است را به نحو احسن انجام دهد اين وظايف را ملت براي دولت در نظر گرفته است همه چيز بر اساس توافق سياسي حاصل شده است حتي توافقنامه رياض نيز به سبب اعمال فشار انقلاب و انقلابيون حاصل شد.

15-50-42

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها