ترفند آل خلیفه برای فرار از مطالبات مردمی

ترفند آل خلیفه برای فرار از مطالبات مردمی
پنج‌شنبه 15 دی 1390 - 19:00

نماينده پيشين جمعيت الوفاق در پارلمان بحرين تاكيد كرد كه رژيم آل خليفه با متهم كردن مخالفان، در صدد است از روي آوردن به راه حل هاي سياسي دوري كند و به همين دليل همواره با جنجال آفريني مي خواهد نگاه ها را از مطالبات مردمي منحرف كند.

 "محمد جميل جمري" روز پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم در منامه، اظهار داشت: رژيم بحرين با متهم كردن مخالفان مبني بر اينكه آنها مسئول خشونت ها هستند، به دنبال فرار از راه حل هاي سياسي در زمینه حل بحران كشور است.

وي افزود: اگر رژيم قصدي جدي براي اصلاح امور و حل مشكلات موجود داشت، بسياري از مسايلي را كه شریف بسيوني در گزارش کمیته تحقیق خود ذكر كرد، اجرا مي كرد و در زمینه بازگرداندن افراد اخراج شده به شغلهاي خود و متوقف كردن محاكمه هاي مربوط به آزادي بيان اقدام می کرد.

نماينده پیشین جمعيت الوفاق در پارلمان بحرین ، تاكيد كرد كه مخالفان بحرين با شيوه تعاملشان احترام جهانيان را برانگيختند، چرا كه هيچ مخالفي در هيچ  كجاي جهان وجود ندارد كه خون بهترين جوانانشان ريخته شود و به خانه ها و مساجد تعرض شود و هزاران نفر از كار بركنار شوند، اماهمچنان شيوه مسالمت آميز را حفظ كند.

جمري خاطرنشان كرد: مخالفان بحريني از قبل از انقلاب 14 فوريه و نيز پس از آن همواره در معرض حملات رسانه اي ظالمانه قرار داشته اند.

وی گفت: مخالفان از هيچ رويكردي از سوي هيچ طرفي ترس و هراس ندارند و به شيوه هاو مواضع خود در مبارزه با ظلم پایبندند.

جمری افزود: اين رژیم آل خلیفه است که به دلیل جنایات متعدد درحق مردم بحرین باید به افکار عمومی جهانی توضيح دهد و مورد بازخواست قرار گیرد.

14:24

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها