جنايات آل خليفه ادامه دارد

تبديل رژيم بحرين به نظام پليسي و سركوبگر

تبديل رژيم بحرين به نظام پليسي و سركوبگر
شنبه 17 دی 1390 - 06:35

لندن (العالم)ـ به دنبال ادامه سركوب و حمله به تظاهركنندگان مسالمت آميز در بحرين هماهنگ كننده "تشكل ابتكار ملي براي حمايت از انقلاب و پايداري دربحرين" گفت: رژيم آل خليفه در مسير تبديل شدن به يك نظام پليسي و سركوبگر گام مي بردارد.

محمد الشهابي روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري با اشاره به حمله نيروهاي آل خليفه به تظاهركنندگان ديروز (جمعه16دي) كه تحت عنوان "تظاهرات پايتخت انقلاب" برگزار شد، تصريح كرد: اين تشكل رژيم حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين و اشغالگران عربستان را مسئول اقدامات سركوبگرانه و توهين به مقدسات مردم بحرين مي داند.

الشهابي اظهار داشت: برخي از دستگاه هاي رسانه اي كه به نفع حكومت بحرين فعاليت و اهداف مشخصي را از طريق فراخوان براي نشست و سكوت در برابر اقدامات سركوبگرانه رژيم بحرين دنبال مي كنند؛ مدعي هستند كه مردم و مخالفان در برابر نيروهاي امنيتي اقدام به خشونت مي كنند.

اين شخصيت بحريني درباره حمله به شخصيت ها و رهبران سياسي در اين كشور گفت: "ابتكار ملي براي حمايت از انقلاب و پايداري" اين موضوع را بررسي كرده است و نتيجه نهايي آن بدين شرح است كه رژيم آل خليفه از نظر تاريخي سابقه سركوبگري طولاني دارند و از هيچگونه اقدام حماقت آميز در اين زمينه خودداري نمي كند.

وي با اشاره به اين كه جنبش هاي سياسي فراواني از همكاري با حكومت بحرين خودداري مي كنند و تنها خواسته آنها حق تعيين سرنوشت براي ملت بحرين است، تأكيد كرد: جوانان انقلابي هرگز از دفاع از خود، كرامتشان و همچنين ساختار روابط اجتماعي جامعه ،كه بدان پايبند هستند، دست برنخواهند داشت.

الشهابي افزود: پس از آن كه آل خليفه در سركوب مردم بحرين ناكام شد اقدام به برپايي يك نظام پليسي و سركوبگر كرد و اعلام تأسيس آكادمي جديد پليس و طرح هاي مسكوني ويژه نيروهاي پليس نيز در چارچوب تقويت نيروهاي امنيتي براي مقابله با مردم انجام مي گيرد.

هماهنگ كننده تشكل "ابتكار ملي براي حمايت از انقلاب و پايداري در بحرين" تصريح كرد: حكومت بحرين در سركوب اعتراضات مردمي ناموفق بوده است و مردم به اعلام خواسته هايشان از جمله دستيابي به حق تعيين سرنوشت و مخالفت با ادامه اشغال بحرين توسط رژيم آل خليفه و عربستان و سلطه آمريكا بر كشورشان ادامه مي دهند.

ياد آور مي شود كه نيروهاي آل خليفه با پشتيباني نيروهاي سعودي ديروز (جمعه) به شركت كنندگان در تظاهرات "پايتخت انقلاب" در مناطق مختلف بحرين حمله كردند.

نيروهاي رژيم آل خليفه با پشتيباني نيروهاي سعودي به تظاهركنندگان در مناطق "سار"، "العكر"، "الدراز" و "النويدرات" حمله ور شدند.

نيروهاي امنيتي رژيم آل‌خليفه همچنين ديروز نبيل رجب رييس مركز حقوق بشر بحرين را پس از ضرب و شتم شديد بازداشت كردند.

فرزند نبيل رجب با اعلام اين خبر خاطرنشان كرد كه پدرش به دليل شدت جراحات به بيمارستان منتقل شده است.

 14-30-04

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها