مخالفت مصري ها با ورود صهيونيستها به قاهره

مخالفت مصري ها با ورود صهيونيستها به قاهره
شنبه 17 دی 1390 - 16:56

گروهي از وبلاگ نويسان مصري با ورود صهيونيست ها به قاهره به بهانه زيارت قبرموسوم به " ابوحصيره " بشدت مخالفت و تاكيد كردند كه در اين زمينه سكوت نمي كنند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار شبكه خبري العالم از قاهره، وبلاگ نويسان بويژه از شخصيت هاي مردمي ، فعالان سياسي و اعضاي احزاب مصري خواستند تا با شركت در نشستي فوري موضوع ورود گروه هايي از صهيونيست به قاهره را بررسي كنند.

قبر منسوب به ابوحصيره خاخام يهودي مغربي الاصل در شهر دمنهور مصر واقع است.
اين گروه از وبلاگ نويسان مصري كه خود را "وبلاگ نويسان مخالف ابوحصيره" مي نامند با صدور بيانيه اي ابراز اميدواري كرده اند كه خبر ورود صهيونيست ها به مصر به بهانه زيارت قبر ابوحصيره صحت نداشته باشد.

وبلاگ نويسان مصري تاكيد كرده اند كه " منتظر پاسخ رسمي دولت كمال الجنزوري درباره انتشار خبر از سرگيري پروازهاي شركت هواپيمايي رژيم اسراييل (العال) به قاهره پس از يك توقف دو ماهه هستند.
خبرگزاري آلمان اعلام كرده كه پروازهاي شركت العال به قاهره از ديروز(جمعه) از سر گرفته شده است.

يكي از مسئولان فرودگاه قاهره گفته است كه پرواز شماره 443 هواپيمايي العال به قاهره 62 مسافر داشته و بيشتر آنها از اعراب سرزمين هاي اشغالي 1948 و شماري صهيونيست بوده اند.

برخي از اين صهيونيست ها قصد دارند بطور فردي براي زيارت قبر ابوحصيره به روستاي ديمتوه واقع در شهر دمنهور در استان البحيره مصر بروند.

هواپيمايي العال رژيم صهيونيستي پس از ورود به فرودگاه قاهره با پرواز شماره 444 و با 18 مسافر فرودگاه قاهره را ترك كرده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها