مخالفت انقلابیون یمن با مصونیت دیکتاتور

مخالفت انقلابیون یمن با مصونیت دیکتاتور
يکشنبه 18 دی 1390 - 14:41

يک فعال رسانه اي يمني، اعطاي مصونيت به ديکتاتور اين کشور را اقدامي نامشروع دانست که هيچ يک از انقلابيون يمن آنرا نخواهند، پذيرفت.

"حمزه امين الكمالي" روز یکشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، با تاكيد بر ضرورت افزایش فعالیت های سیاسی جوانان انقلابي نسبت به فعاليت هاي ميداني، گفت: عدم فعاليت هاي سياسي جوانان انقلابي موجب شد تا ابتكار رياض به مرحله اجرا نرسد.

وي با تاكيد بر ادامه انقلاب در مسیر درست و ضرورت محاكمه افراد فاسد و جنايتكار، افزود: انقلاب يمن تنها براي انتقام گيري از جنايت هاي علي عبدالله صالح و اطرافيان وي نيست، بلكه انقلاب سازندگي است.

هماهنگ كننده رسانه اي جوانان انقلابي يمن، خاطرنشان کرد: قانونی که دولت موقت محمد سالم باسندوه، كه به صالح و اعضاي رژيم وي مصونيت داده ، حتي اگر در پارلمان يمن هم تصويب شود، هيچ مشروعيتي ندارد؛ زيرا مردم يمن بر محاكمه همه جنايتكاران و كساني كه دستشان به خون بي گناهان آلوده است، مصمم هستند.

وي با ابراز اميدواري نسبت به محاكمه صالح و اطرافيان وي و مجازات آنها، گفت: سازمان ملل متحد به قانون اعطاي مصونيت به صالح اعتراض كرده، و آن را مخالف با قوانين بين المللي توصيف كرده است.

 

07-01



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها